معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی خبر داد
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: 27 هزار معلول در استان مرکزی تحت پوشش طرح توانبخشی بهزیستی قرار داشته و از خدمات این اداره کل بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۱۳۲۸۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، فرح‌بانو فرقانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی با اشاره به جمعیت تحت پوشش سازمان بهزیستی استان گفت: 27 هزار معلول در استان از خدمات این واحد حمایتی برخوردار می‌شوند.

وی افزود: از جمله خدمات معاونت توانبخشی تحت پوشش قراردادن تمامی روستاهای استان به 'سی بی آر' روستایی است و امسال تحت پوشش قراردادن شهری از برنامه‌های این اداره کل است.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: نحوه ارائه خدمات به مددجویان در دو بخش شامل افراد معلولی که در منزل نگهداری می‌شوند و نگهداری افراد معلول در مراکز توانبخشی است.

فرقانی با اشاره به تعداد مراکز تحت نظارت این نهاد حمایتی گفت: 17 مرکز روزانه و حرفه آموز و سه مرکز توانبخشی و همچنین مرکز اعصاب و روان، مرکز معلولان ذهنی بالای 14 سال و مرکز معلولان ذهنی زیر 14 سال به مددجویان بهزیستی استان خدمات ارائه می‌کنند.

وی افزود: این مراکز غیر دولتی هستند و مجوزهای لازم را از کمیسیون ماده 26 دریافت کرده‌اند همچنین دو مرکز دیگر این اداره کل خدمات لازم را در منزل به مددجویان ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات