مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان البرز پیش از ظهر امروز با حضور سرهنگ عباس نمکی معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و اصحاب رسانه در سپاه استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۳۲۵۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان البرز پیش از ظهر امروز با حضور سرهنگ پاسدار عباس نمکی معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و اصحاب رسانه در سپاه استان البرز برگزار شد.

 بر اساس این گزارش، محمد خدابین رئیس سابق بسیج رسانه سپاه البرز تودیع و ابراهیم نوروزی فر طی حکمی از سوی سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز به عنوان مسئول بسیج رسانه استان البرز معرفی شد.
 
 
در این مراسم محمد خدابین مسئول سابق بسیج رسانه استان البرز، تعداد اعضای بسیج رسانه در زمان تحویل این سمت را 30 نفر عادی و 11 نفر فعال اعلام کرد و گفت: با تلاش هایی که صورت گرفت تعداد اعضای جذب شده در بسیج رسانه به 303 نفر در سطح استان رسید.
 
وی با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد اعضای عادی 228 نفر و مابقی عضو فعال هستند تصریح کرد: تعداد 15 حلقه فعال صالحین در استان فعالیت می کند که 7 حلقه مرتبط با خواهران و 8 حلقه در حوزه برادران است.

 خدابین در پایان با اشاره به اینکه نظام نامه ای به بسیج رسانه ابلاغ نشده است عنوان کرد: کمبود بودجه کافی موجب گشته است بسیاری از برنامه های در دست اقدام بسیج رسانه عملی نشود و نتواند به اهداف خود برسد.

 
 
ارسال نظرات