خبرهای داغ:
فرماندار خوی:

تاکنون شهرداری خوی در درآمدزایی ضعیف عمل کرده است

فرماندار خوی گفت: حضور معنوی و نام شهرداری خوی در بین افکار عمومی ضعیف است و باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر، مردم این حضور را لمس کنند و تاکنون شهرداری خوی در درآمدزایی ضعیف عمل کرده است.
کد خبر: ۸۷۱۳۲۴۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین سیوانی اصل با حضور در صحن شورای اسلامی شهرستان خوی اظهار داشت: شهرداری در زمینه درآمدزایی تاکنون توفیق چندانی پیدا نکرده است اما با این وضع و شرایط اقتصادی باز می‌توان درآمدزایی کرد و نباید ناامید شد و نیز باید در ردیف‌های درآمدی، درآمدهای فراتری را برای تحقق بخشیدن به این امر گنجاند.

وی افزود: برای افزایش درآمدزایی باید برنامه‌ریزی شود و این برنامه‌ریزی درصورتی محقق می‌شود که به درستی مدیریت شود و شورای اسلامی شهر و شهرداری نیز باید موثر واقع شوند چرا که درآمدزایی برای شهرستان خوی امری مهم و ضروری است.

فرماندار خوی تصریح کرد: در سال‌های اخیر انتظارات مردم بالا برده شده است و این انتظارات سبب به‌وجود آمدن برخی مطالبات شدند، در صورتی که پایه انتظارات مردم صحیح بوده اما از طرفی نیز بابت درآمد و امکانات کم برخی از این مطالبات وهمی است.

وی بیان کرد: اگر مطالبات نیز محقق نشود یاس و ناامیدی مردم را دربردارد که به فرمانداری، رسانه‌ها و نهادهای ذیربط آسیب می‌زند.

سیوانی گفت: حضور معنوی و نام شهرداری در بین افکار عمومی مردم ضعیف است البته باید در نظر داشت که هدف شخص شهردار نیست بلکه باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر چه در زمینه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تاثیر مستقیم بر زندگی روزمره مردم گذاشت تا مردم این حضور را لمس کنند.

در این جلسه عزیز جعفرزاده چهراقی به عنوان عضو علی البدل مرحوم محمدرضا محبوبی معرفی و با رای اعضای شورای شهر، میرفتاح کبیری با کسب شش رای موافق از 12 رای ماخوذه به عنوان رئیس شورای اسلامی خوی و نیز سجاد چهره‌آرا با کسب هفت رای موافق از 12 رای ماخوذه به عنوان نمایندگی شورای شهرستان انتخاب شدند.

ارسال نظرات