خبرهای داغ:

سرگردانی دوچرخه سواران خراسانی در مهمان نوازترین شهر کشور!

دوچرخه سواران خراسانی که از هزاران کیلومتر آن سوتر، با شعار احیای دریاچه ارومیه رکابزنان خود را به این شهر رسانده بودند، در کمال تعجب در کوچه پس کوچه های شهر به حال خود رها شدند
کد خبر: ۸۷۱۳۲۳۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مردم ایران، ارومیه ای ها را پیش از هر چیز به مهمان نوازیشان می شناسند. شهری که آوازه خون گرمی و خوش برخوردی ساکنانش تا کیلومترها دور تر نیز رسیده و خیل سخت پیش می آید که مسافری و مهمانی از مسرور و راضی آن باز نگردد.

اما دیروز شهر مهمان نوازها اتفاق عجیبی را شاهد بود. متاسفانه دوچرخه سواران خراسانی که از هزاران کیلومتر آن سوتر، با شعار احیای دریاچه ارومیه رکابزنان خود را به این شهر رسانده بودند، در کمال تعجب در کوچه پس کوچه های شهر به حال خود رها شدند.

این دوچرخه سواران از بجنورد برای نشان دادن اهمیت نجات دریاچه ارومیه در بعد ملی قریب به دو هزار کیلومتر را با دوچرخه طی کرده بودند که پس از مواجهه با بی اعتنایی مسئولین ارومیه ای، در هتلی که توسط اداره محیط زیست بجنورد برایشان فراهم شد اسکان یافتند.

این اتفاق چه از روی فراموش کاری صورت گرفته باشد و چه از سر بی اطلاعی، تفاوتی در اصل ماجرا ایجاد نمی کند، خواسته یا ناخواسته این آبرو و اعتبار شهر بود که مورد لطمه واقع شد و بدون شک هیچ گاه از ذهن دوچرخه سوارانی که رنج راه را برای دریاچه دیار ما به جان خریده بودند پاک نخواهد شد.

صرف هزینه های میلیونی برای مطرح کردن دریاچه ارومیه در سطح ملی و بین المللی پیش کش، ارزش قائل شدن به این ورزشکاران با صرف چند دقیقه وقت و خرید چند شاخه گل نیز ممکن بود.

به هر عنوان، دلجویی از دوچرخه سواران خراسانی و عذرخواهی از آنان وظیفه ای است که مردم از مسئولین ارومیه ای بخاطر کم کاری و اهمال صورت گرفته انتظار دارند.

ارسال نظرات