خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومي سپاه خوي:

هنر ديوار نويسي مهمترين ابزار انتقال مفاهيم و فرهنگ اسلامي است

در راستاي فصاسازي محوري، محيطي و داخلي يگانهاي مستقر در مناطق عملياتي يگانهاي مستقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در شهرستان خوي، روابط عمومي و تبليغات سپاه خوي اقدام به ديوار نويسي و فضاسازي مناطق عملياتي اين سپاه نمود.
کد خبر: ۸۷۱۳۲۲۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول روابط عمومي و تبليغات سپاه خوي در حاشيه ديوارنويسي و فضاسازي محوري، محيطي و داخلي يگانهاي مستقر در مناطق عملياتي اين شهرستان با اين عنوان كه دیوار نویسی یکی از ابزارهای قدرتمند انتقال مفاهیم و فرهنگ های اجتماعی است خاطر نشان كرد: بهترين عامل ترويج فرهنگ اسلامي ايراني اين است كه سخن بزرگان و احاديث در معرض ديد قرار بگيرد.

ستوانيكم پاسدارجميل احمدزاده افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هر ساله با پرداختن به هنر مهم و با اهميت فضاسازي علاوه بر افزایش زیبائی و طراوت سطح جامعه، آیات، احادیث و جملات ارزشی بزرگان را در در مناطق عملياتي نهادینه مي كند.

وي در بخشي ديگري از سخنان خود، فصاسازي محوري، ساختماني و سوله اي از جمله ديوار نويسي، نصب تابلو جبهه اي، بنر، پوستر مناسبتي، پرچم جمهوري اسلامي ايران و پرچم الوان مختلف مزين به اسامي القاب حضرات معصومين، نصب تابلوي تصوير مشترك ازحضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در تمام دفاتر اداري و نصب پوستر مربوط به نماز، دفاع مقدس، شهدا و توصيه ها و احاديث بهداشتي و ... را از ديگر اقدامات روابط عمومي و تبليغات سپاه خوي در تمامي يگانهاي مستقر در مناطق عملياتي اين سپاه عنوان نمود.

ارسال نظرات