سيواني گفت: توسعه نامتوازن در كشور و استان آذربايجان غربي و به تبع آن در شهرستان خوي باعث عقب ماندگي مزمن شده است.
کد خبر: ۸۷۱۳۲۲۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرماندار خوي ضمن خيرمقدم به گروه سرمايه گذاري انتخاب، با اشاره به وضعيت رشد و توسعه شهرستان گفت: توسعه نامتوازن در كشور و استان آذربايجان غربي و به تبع آن در شهرستان خوي باعث عقب ماندگي مزمن شده است.

سيواني با برشمردن ظرفيت ها و مزيت هاي شهرستان خوي اظهار داشت: با توجه به مزيت هاي ذكر شده ظرفيت هاي شهرستان خوي بي نظير مي باشد. وي تصريح كرد: وجود پايانه رازي، ايستگاه و گمرك راه آهن،گمرك جاده اي شهرستان خوي را به شهرستاني با ظرفيت نسبي تجاري تبديل كرده است.

فرماندارخوي با اشاره به ظرفيت گردشگري شهرستان تصریح کرد: در شهر ما ظرفيت خوبي با وجود مشاهيري چون شمس تبريزي در بحث گردشگري وجود دارد.

در پايان سيواني ابراز اميدواري كرد تشكيل چنين جلساتي باعث افزايش و تحرك جدي در اقتصاد شهرستان شود.

درادامه جلسه نماينده مردم شهرستان هاي خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي ضمن تشكر از فرماندارخوي به خاطر تلاش هاي انجام گرفته در جهت رشد و توسعه شهرستان خوي و حضور گروه انتخاب در شهرستان خوي اظهار داشت: اميدوارم بتوانيم تصيمات گرفته شده درجلسات مشترك گروه انتخاب با كميته توسعه،عمران و سرمايه گذاري شهرستان را در اين جلسه به فاز عملياتي برسانيم و به نتايج خوبي برسيم.

كبيري در ادامه بابيان اينکه،مسئولين شهرستان خوي با همدلي و انسجام حمايت كامل خود را از سرمايه گذاري در شهرستان اعلام ميكنند و كميته توسعه،عمران و سرمايه گذاري شهرستان نيز پيگير مسائل مربوط هستند.

ارسال نظرات