در جلسه شیوه های ارتقاء انگیزش در پایوران و بسیجیان سپاه كربلا مطرح شد :
سرهنگ محمدیان برگزاری جلسات اندیشه ورزی را كاری اساسی در سپاه كربلا و موضوع اموزش را به عنوان موتور محرك نیروی انسانی در هر سازمانی قلمداد كرد.
کد خبر: ۸۷۱۳۱۷۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جلسه تیم اندیشه ورزی "با شیوه  ارتقاء انگیزش در پایوران و بسیجیان سپاه كربلا جهت حضور در دوره های اموزش رزم"  در محل معاونت دانش پژوهش با بهرمندی از  اساتید و مسئولین سپاه كربلا  در  دانشگاه های استان برگزار شد.

رنجبر اظهار کرد: مربی باید از شیرینی درخوری برخوردار باشد تا در این امر  برای فراگیری اموزه های اموزشی، انگیزه لازم نمودار شود.

 سرهنگ رنجبر مسئول تیم و معاون آموزش سپاه كربلا با برشمردن مباحث 4 گانه گذشته، ضرورت بكارگیری شیوهای نوین اموزشی را در ایجاد انگیزش متربیان ضروری دانست وبر تعمیق بكار گیری این شیوه تاكید كرد.

سرهنگ محمدیان برگزاری جلسات اندیشه ورزی را كاری اساسی در سپاه كربلا و موضوع اموزش را به عنوان موتور محرك نیروی انسانی در هر سازمانی قلمداد كرد.

وی در خصوص ایجاد انگیزش در میان پایوران و بسیجیان گفت:« آنچه كه از شهید بیگلو ، مربی نام اشنای سال های جنگ آموختیم و همواره آویزه گوشمان است، این نكته گراسنگ است كه (مربی باید مربا باشد.)

 وی اشاره کرد: این تمثیل به تنهایی گویای این حقیقت است كه برای افزایش انگیزه در جامعه هدف می بایست، مربی از حلاوت و شیرینی درخوری برخوردار باشد تا در مربی برای فراگیری اموزه های اموزشی، انگیزه لازم نمودار شود.

جلسه با پرسش اعضای تیم از استاد مدعو و شنیدن پاسخ ادامه یافت و در نهایت جمع بندی لازم صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها