فرماندار شهرستان خاتم در افتتاح طرح اردوهای طرح هجرت دانش آموزی شهر هرات حضور دانش آموزان در این اردوها را فرصتی در راستای کسب مهارت دانست.
کد خبر: ۸۷۱۳۱۵۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، صبح امروز( دوشنبه ) و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ، فرماندار شهرستان ، ریاست اداره آموزش و پرورش هرات و جمعی از مسئولین اردوهای طرح هجرت 3 در مدرسه راهنمائی خاتم الانبیاء هرات افتتاح شد.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در ابتدای این مراسم به بیان اهداف پیش روی اردوهای طرح هجرت پرداخت.

مهندس زاده رحمانی فرماندار شهرستان خاتم درادامه مراسم با بیان اینکه حضور دانش اموزان در اردوهای طرح هجرت به منزله یک دوره آموزشی برای آنهاست از این اردوها به عنوان فرصتی جهت کسب مهارت در زمینه های مختلف نام برد و خاطر نشان کرد: دانش آموزان برگزاری اینچنین اردوهایی را باید به فال نیک بگیرند و هرچه فواید این طرح بیشتر بیان شود بی شک استقبال از نیز بیشتر خواهد بود .

گفتنی است طرح هجرت 3 به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید رجائی هرات و با همکاری اداره آموزش و پرورش و با هدف مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس با حضور دانش آموزان دختر و پسر در چندین مدرسه در سطح شهر هرات برگزار می گردد .


ارسال نظرات