حسینیان در گفتگو با بسیج:

گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در قائمشهر برگزار می شود

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا از اجرای برنامه گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در مازندران به میزبانی شهرداری قائمشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۳۰۵۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید جواد حسینیان  در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا  از برگزاری مراسم روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای در آخرین روز تیرماه  خبر داد.
 مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا افزود:  به مناسبت 17 شوال سالروز پیروزی حضرت علی (ع) بر قوی ترین مرد عرب (عمر بن عبدود) در جنگ خندق که نماد اخلاق و منش پهلوانی گردید، بسیج ورزشکاران سپاه کربلا  اقدام به برپایی مراسم گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی  می کند.
 حسینیان حضور جامعه ورزشی استان به ویژه قهرمانان و خانواده های معزز شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را  در این مراسم  اشاره کرد و بیان داشت: تقارن این روز با روز بسیج ورزشکاران  در سال جاری برای جامعه بسیج ورزشکاران نقطه عطفی شد تا بتوانیم از مروجین  اخلاق اسلامی، و خانواده های معزز شهدا تقدیر و تشکر کنیم و  مقام بزرگشان را ارج نهیم.
این مسئول اظهار کرد:  در برنامه گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی  که از ساعت 9 صبح پنجشنبه آغاز می شود، دکتر آذر نوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران  سخنرانی خواهند داشت.    
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار