مسئول ستاد برگزاری همایش از نیجریه تا تبرستان در گفتگو با بسیج مازندران:

همایش از نیجریه تا تبرستان در ساری برگزار می شود

در راستای پاسداشت مقاومت جهانی اسلام و معرفی خانواده های طراز بین المللی همایش از نیجریه تا تبرستان با تجلیل از خانواده روحانی مبارز شیخ زکزاکی و خانواده شهدای مدافعین حرم در ساری مرکز مازندران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۱۳۰۲۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  مسئول ستاد برگزاری همایش از نیجریه تا تبرستان در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا یادآورشد: مقاومت جهانی اسلام نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و به منظور حفظ، تکریم و تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبار علی الخصوص شیطان بزرگ امریکای جهانخوار ،رژیم منحوس صهیونیزم و آل سقوط(سعود) وظیفه داریم از موقعیت و موضوع را اهمیت بخشیم.
 این مسئول تاکید کرد:  اتحاد و همبستکی جهان اسلام در موضوع مهم مقاومت و ایستادگی در برابر  دشمنان اسلام ضرورت به تداوم  در برقرای برنامه ها و حمایت دارد.
 وی اظهارداشت: در "همایش از نیجریه تا تبرستان" ضمن پاسداشت مقاومت جهان اسلام  و معرفی خانواده های بین المللی اسلامی  برای معماری انقلابی جهان، تجلیل  از خانواده های معظم شیخ زکزاکی و مدافعین مازندرانی حرم  اهل بیت علیهم السلام  انجام می گیرد.
 مسئول این ستاد ادامه داد:  همایش مذکور از ساعت 16:30عصر سی امین روز تیرماه  در مجتمع فرهنگی غدیر سپاه کربلا با سخنرانی چهره سرشناس کشور و صاحب علم و نظر در علوم رسانه و  ارتباطات  حسین شریعتمداری برگزار می شود.
 این مقام مسئول در همایش گفت: تحلیل مقاومت اسلامی و آخرین وضعیت شیخ زکزاکی ، برپایی نمایشگاه مقاومت، سخنرانی پیش از مباحث محوری همایش توسط فرمانده سپاه کربلا از عناوین برنامه روز چهارشنبه می باشد.
وی یادآور شد: این برنامه با حضور فرزند شیخ مجاهد شعیب محمد و عبدالله تانکو  از  شاگردان  و نمایندگان جنبش  اسلامی شیعیان نیجریه  و خیل مشتاقان جبهه مقاومت اسلامی  برگزار می شود.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها