خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری 6 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با نهم مرداد، سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۹۴۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد حسینی با گرامیداشت نام و مرام شهدای گرانقدر بخصوص شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و شهدای بزرگوار مدافع حرم اهل بیت(ع) و عرصه دفاع از امنیت کشور، ابراز داشت: استان قم همزمان با سایر استان های کشور در روز شنبه نهم مرداد، سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، میزبان وجود معطر تعدادی از شهدای گمنام سال های دفاع مقدس خواهد بود.

وی با اشاره به درخواست های مکرر حدود 30 مرکز و سازمان و نهاد و ... در استان قم از ماه ها قبل مبنی بر پذیرش و خاکسپاری شهدای گمنام اظهار کرد: با توجه به بازدیدها و جانمایی های صورت گرفته و به لحاظ برخورداری از جمیع شرایط، پیکر مطهر 6 شهید گمنام دفاع مقدس پس از برگزاری آیین باشکوه تشییع در نقاطی از استان خاکسپاری خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم همچنین با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی متعدد در سطح استان به منظور تشییع باشکوه پیکرهای مطهر شهدا افزود: طی هفته های اخیر جلساتی نیز به منظور تشکیل هیئت امنای حرم شهدای گمنام با مسئولان مراکزی که قرار است خاکسپاری شهدا در آن مراکز صورت پذیرد، برگزار شده است.

حسینی یادآور شد: مصلای شهر قنوات، اردوگاه فرهنگی ولایت و آمادگاه شهید مصطفی خمینی(ره) از جمله مراکزی هستند که میزبان و پذیرای مرقد مطهر شهدای گمنام خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها