خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران صدیقه کبری در گفت و گو با بسیج مطرح کرد:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران صدیقه کبری از اجرای 31 مورد برنامه در هفته عفاف و حجاب در پایگاه های بسیج خواهران شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۹۴۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

نفیسه سبحانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در سطح پایگاه ها در هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: بیش از 2800 نفر از خواهران بسیجی در برنامه های هفته حجاب و عفاف که به همت پایگاه های بسیج خواهران این حوزه برگزار شده است شرکت نمودند.

وی افزود: در این هفته بیش از 31 عنوان برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه اجرا شد که برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، نصب بنر و پارچه در پایگاه ها،برگزاری بیش از 10 کارگاه مادرانه و دخترانه در پایگاه ها، برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع حجاب، برگزاری پیاده روی، برگزاری مسابقات ورزشی دارت و طناب کشی و تهیه بسته های فرهنگی از آن جمله است.

سبحانی خاطر نشان کرد: برگزاری گردهمایی بزرگ بانوان با موضوع عفاف و حجاب،برگزاری بیش از 8 نشست روشنگری با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری هیئت عاشقان ولایت، برگزاری نانور امر به معروف در باب حجاب ، برگزاری جلسه شورای امر به معروف حوزه و پایگاه ها و همایش طلایه داران حجاب و عفاف از دیگر برنامه های برگزار شده در این هفته در سطح پایگاه های بسیج بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن حجاب و عفاف جامعه و به خصوص دختران را هدف قرار داده است بیان کرد: ما تلاش کردیم در این برنامه ها به این موضوع و جنگ نرم و هدفدار دشمن در این باب و تمرکز بر روی مادران و دختران جامعه ما بپردازیم و بانوان جامعه را آگاه نماییم.

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) تاکید کرد: ما اجرای این برنامه ها را محدود به این هفته نکرده و در طول سال برنامه ها،نشست ها و همایش های تخصصی با موضوع حجاب و عفاف با دعوت از کارشناسان این موضوع از حوزه و دانشگاه را در سطح پایگاه ها در دستور کار داریم تا بتوانیم جامعه را نسبت به این آسیب ها آگاه و واکسینه نموده و منویات رهبر انقلاب را در زمینه فرهنگی هر چند کم جامعه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها