مسئول ستاد کمک به جبهه مقاومت شهرستان شاهرود خبر داد:
مسئول ستاد کمک به جبهه مقاومت شهرستان شاهرود گفت: در ایام ماه مبارک رمضان بیش از 300 میلیون ریال کمک به جبهه مقاومت در شهرستان شاهرود جمع آوری شده است.
کد خبر: ۸۷۱۲۹۳۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
حسین گرزین مسئول ستاد کمک به جبهه مقاومت شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به کمک های نقدی امت شهید پرور شهرستان شاهرود به جبهه مقاومت اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان مردم روزه دار شاهرود بیش از 300 میلیون ریال به جبهه مقاومت کمک کرده اند.

وی افزود: این کمک ها به همت پایگاه های مقاومت و هیئت امنای مساجد و همچنین ایستگاه های کمک های مردمی جبهه مقاومت در سطح شهرستان و میعادگاه های نمازجمعه شهرهای مختلف شهرستان شاهرود جمع آوری شده است.

گرزین با اشاره به پخت 200 کیلوگرم نان کاک توسط اهالی روستای کلامو گفت: مردم روستای کلامو 200 کیلوگرم نان کاک برای کمک به جبهه مقاومت در ایام عید سعید فط پخته و به این ستاد ارسال نمودند.

وی با اشاره به کمک 13میلیون ریالی پایگاه و هیئت امنا مسجد علی ابن الحسین(ع) به جبهه مقاومت بیان کرد: جمع آوری کمک ها برای جبهه مقاومت همچنان در سطح پایگاه ها و مساجد و میعادگاه های نمازجمعه و پایگاه های ثابت و سیار کمک به جبهه مقاومت ادامه دارد و مردم قدرشناس ما می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود که شامل نان کاک و خشکبار و البسه است را به جبهه مقاومت کمک نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها