مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر گفت: برای بهره‌وری مطلوب از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان بوشهر بیش از ۵۰ رشته آموزشی در بخش‌های گوناگون راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۸۷۱۲۹۱۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ زهره عالی نسب در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های کانون در شکوفا شدن استعدادهای کودکان و نوجوانان استفاده می‌شود اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بر اساس ظرفیت‌های خود فعالیت‌های گوناگونی برای شکوفایی استعدادهای این قشر ارائه می‌کند.

وی فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مهم‌ترین برنامه برای بهره‌وری این اقشار از اوقات فراغتشان دانست افزود: ظرفیت‌های هنری و ادبی چشمگیری در استان بوشهر وجود دارد و این امر به‌سبب قدمت و فرهنگ و تمدن غنی این استان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با اشاره به شکل‌گیری استعدادها و ویژگی‌های شخصیتی کودکان در کانون پرورش فکری افزود: کانون با ارائه برنامه‌های متنوع  سبب ترسیم مسیر صحیح زندگی و شناخت استعدادها و پرورش روحی و علمی کودکان و نوجوانان می‌شود.

عالی نسب با اشاره به راه‌اندازی رشته‌های متنوع در ایام تابستان خاطرنشان کرد: برای بهره‌وری مطلوب از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان بوشهر بیش از 50 رشته آموزشی در بخش‌های گوناگون راه‌اندازی شده است.

وی تاکید کرد: کودکان با حضور در کلاس‌های کانون در فعالیت‌های فردی گروهی و اجتماعی شرکت کرده و آمادگی لازم برای مواجه شدن با عوامل مثبت و منفی محیطی را کسب می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از افزایش هنرجویان در این کانون خبرداد و افزود: در مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهرتعداد هنرجویان دو برابر شده به گونه‌ای که از یک‌هزار و 200 نفر به 2 هزار و 200 نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات