نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به ایجاد مجمع تاریخی روحانیت استان بوشهر، گفت: موزه و نمایشگاه کتاب روحانیت در این جشنواره طراحی و کتب، اشیاء، فیلم و صوت تاریخی روحانیت به عنوان گنجینه و ذخایر روحانیت برای تاریخ ماندگار شود.
کد خبر: ۸۷۱۲۸۸۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴





به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در دیدار اعضای دبیرخانه جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با اشاره به اینکه در عرصه روحانیت دو کار مهم در استان باید صورت گیرد، گفت: یکی تجلی تاریخ تابناک روحانیت است که به علت های گوناگون مسکوت بوده و در خور و شأن روحانیت استان تبیین نشده است.

امام جمعه بوشهر افزود: تدوین دانشنامه روحانیت استان و ارائه تألیفات، تحقیقات و پژوهش ها نیز تجلی بیشتری باید داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به محاسن جشنواره علامه بلادی بوشهری، اظهار داشت: این جشنواره سبب رشد جامع طلاب، فضلا و روحانیت است که طلاب بسیار قوی و در تراز متکب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی تربیت کنیم و استان را از جهت روحانیت به خود کفایی برسانیم.

وی تأکید داشت: یکی از اموری که در رشد جامع روحانیت تأثیرگذار است جشنواره علامه بلادی بوشهری(ره) می باشد که تجلی و محصول روحانیت استان بوشهر است.

امام جمعه بوشهر افزود: این جشنواره یک پنجره شفاف به تاریخ وضعیت علمی، پژوهشی روحانیت استان بوشهر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به ایجاد مجمع تاریخی روحانیت استان بوشهر، گفت: موزه و نمایشگاه کتاب روحانیت در این جشنواره طراحی شود و کتب، اشیاء، فیلم و صوت تاریخی روحانیت به عنوان گنجینه و ذخایر روحانیت برای تاریخ ماندگار شود.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر جشنواره علامه بلادی گزارشی از روند برگزاری این جشنواره را بیان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها