الان اکثر بچه های ما واقعا بی کار هستند به هر حال آنها هم زندگی دارند می خواهد زندگی کنند، من تصورم این است که مهمترین دلیل این مسئله همان مشکل مادی است هر چند به نظر من کار اشتباهی است ولی به هر حال به عقیده بنده مسئله اقتصادی دلیل اصلی این موضوع است.
کد خبر: ۸۷۱۲۸۷۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور بازیگران خصوصا هنرمندان زن در شبکه های ماهواره ای گفت: علت این مسئله این است که در اینجا کار کم است یکی از دلایل اصلی همین موضوع است.

وی افزود: الان اکثر بچه های ما واقعا بی کار هستند به هر حال آنها هم زندگی دارند می خواهد زندگی کنند، من تصورم این است که مهمترین دلیل این مسئله همان مشکل مادی است هر چند به نظر من کار اشتباهی است ولی به هر حال به عقیده بنده مسئله اقتصادی دلیل اصلی این موضوع است.

پاک نیت تصریح کرد: به هر حال عده زیادی از این طریق زندگی می کنند چه بازیگر چه کارگردان و چه نویسنده و بچه های پشت صحنه و طراح لباس و گریم، اینها همه از این راه زندگی خود را می گذرانند وقتی بگویند بودجه نیست کار نیست این افراد به مشکل بر می خورند.

بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: وقتی عملا کار نیست همین می شود همسر من در حال حاضر سه سال می شود که بیکار بوده و در خانه نشسته است با این حساب بچه های هنرمند باید چه کنند؟

پاک نیت ادامه داد: عزیزان مسئولی که در رأس امور هستند باید بدانند که خانواده هایی هستند که از این طریق زندگی می کنند و منبع درآمد دیگری نیز ندارند، مغازه دار نیستند، بنگاه معاملاتی ندارند، تجارتخانه ندارند و اگر بازیگر باشند که هر کاری نمی توانند انجام دهند چون به هر حال وجهه ای در جامعه دارند و نمی توانند آن وجهه را از بین ببرند.

وی افزود: این در شأن مسئولین مملکت ما نیست که یک بازیگر یا هنرمند پشت مغازه بایستد و حبوبات بفروشد و مردم هم این را نمی پسندند، اعتقاد من این است که اگر کار وجود داشته باشد هیچ کس از اینجا بیرون نخواهد رفت و مهمترین دلیل آن معضل اقتصادی است.

ارسال نظرات