خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند خبر داد

پرداخت 3.5 میلیارد ریال وام کارگشایی و اشتغال به مددجویان نهاوندی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند از پرداخت 3 میلیارد و 693 میلیون ریال وام کارگشایی و اشتغال به مددجویان نهاوندی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۸۴۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
علی کاویانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با بیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در قالب طرح‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود، افزود: در همین راستا اغلب این وام‌‌ها در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، خدماتی و صنفی صنعتی است.

وی از پرداخت 2 میلیارد و 60 میلیون ریال وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و اظهار کرد: همچنین در این مدت یک میلیارد و 633 میلیون ریال نیز وام کارگشایی به 117 نفر از مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند با بیان اینکه رویکردهای کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت در سه حوزه فکری، فرهنگی و اقتصادی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: پرداخت وام ‌های کارگشایی به خانواده‌های تحت حمایتنیز یکی از اقداماتی است که در راستای رفع مشکل فوریتی مددجویان انجام می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد پس از پرداخت وام ‌ها نظارت کامل بر اجرای طرح‌ ها را دارد، اضافه کرد: این نظارت‌‌ها موجب اجرای هر چه بهتر طرح‌های اشتغالزایی می‌شود.

کاویانی بیان کرد: با بازرسی‌‌هایی که توسط ناظران کمیته امداد انجام شده و با تلاش مددجویان این نهاد، بسیاری از طرح‌‌های اجرایی موجب خودکفایی مددجویان شده که این امر نشان از موفقیت این طرح‌ها دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات