مسئول امور صید شیلات استان بوشهر گفت: با بررسی‌های انجام شده و تصمیم اعضای کارگروه مدیریت صید استان بوشهر از ساعت ۶ صبح روز چهارم مرداد صید میگو در استان بوشهر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۲۸۴۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، منصور پاپری در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استان ساحلی بوشهر نقش مهمی در صید و صیادی دارد اظهار داشت: در استان سالانه افزون بر 40 هزار تن انواع آبزیان توسط صیادان صید و به بازار فروش عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ساحلی بوشهر از طریق صید و صیادی ارتزاق می‌کنند گفت: 10 هزار نفر  در امر صید و صیادی در استان بوشهر فعالیت می‌کنند که با احتساب فروشندگان و صنایع فرآوری آبزیان و خانواده آنان بخش عظیمی از جمعیت این استان در امر صید و صیادی ارتزاق می‌کنند.

مسئول امور صید شیلات استان  بوشهر از آغاز صید میگو در آبهای استان بوشهر خبرداد و گفت: با بررسی‌های انجام شده و تصمیم اعضای کارگروه مدیریت صید استان بوشهر از ساعت 6 صبح روز چهارم مرداد صید میگو در استان بوشهر آغاز می‌شود.

پاپری تصریح کرد: چهارم مرداد قایق‌های صیادی و از ششم مرداد ماه موتور لنج های صیادی برای صید میگو عازم دریا می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: صید میگو در خلیج‌فارس در محدوده آبهای استان بوشهر و صیدگاه‌های مشخص شده و پیش بینی می‌شود 740 فروند قایق و 494  فروند موتور لنج‌ها صید میگو را در آبهای استان بوشهر آغاز ‌کنند.

پاپری از صید حدود 2 هزار تن میگو در آبهای استان بوشهر خبرداد و افزود: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته میزان ذخایر میگو در آبها و صیدگاه‌های این استان مشابه پارسال است و پیش بینی می‌شود 2 هزار تن میگو صید شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات