در جریان بازدید رئیس سازمان صدا وسیما از مراحل تاسیس و تکمیل استودیو جدید اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در حرم مطهر حضرت رضا(ع)، از حرکت برای ایجاد شبکه تلویزیونی امام رضا(ع) خبر داده شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۷۵۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی عسگری در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده و فضای تعاملی جدید آستان قدس رضوی با رسانه‌ها، از تلاش‌های صورت گرفته در راستای انتشار تصاویر قرائت قرآن کریم ماه مبارک رمضان در صحن انقلاب اسلامی، سفره‌های افطاری طرح اکرام رضوی، تصاویر ویژه هوایی و پوشش مراسم احیای شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی تقدیر کرد.
 
رئیس سازمان صدا و سیما در این بازدید گفت: در دهه کرامت امسال برای اولین بار واحد سیار و SNG پخش تصاویر با کیفیت HD در حرم مطهر رضوی مستقر می‌شوند و تصاویری زنده با بالاترین کیفیت را از این صحن و سرای قدسی منعکس خواهند کرد.

در دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی و دکتر علی عسگری که در جوار مضجع نورانی حضرت رضا علیه‌السلام برگزار شد، راه‌اندازی شبکه تلویزیونی امام رضا علیه‌السلام به عنوان یکی از موضوعات اصلی همکاری این دو نهاد هدف بررسی قرار گرفت و مقرر شد ارزیابی دقیقی از مراحل اجرایی و عملیاتی تاسیس این شبکه انجام گیرد .

خبر دیگر درباره صدا و سیما اینکه؛ خانواده‌های شهدای افغانستانی مدافع حرم با ارسال نامه‌ای به علی‌عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما از تولید و پخش برنامه کدبانو در شبکه افق  درباره  مدافعان حرم افغانستانی تشکر کردند.

ارسال نظرات