بسیجیان شهرستان بافق استان یزد با کاروانی با عنوان "محبان الرضاء(ع)" با پای پیاده به سمت مشهد و زیارت امام هشتم مشرف شدند.
کد خبر: ۸۷۱۲۷۴۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: کاروان زیارتی پیاده بسیجیان محبان الرضاء(ع) شهرستان بافق در میان انبوه جمعیت وارد شهرستان بهاباد شد و در بدو ورود مورد استقبال معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده نیروی انتظامی و رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین و مردم ولایت مدار بهاباد قرار گرفت.

در حاشیه این سفر حجت الاسلام طباطبایی مدیر کاروان پیاده محبان الرضا(ع) شهرستان بافق در رابطه با این سفر گفت: این کاروان مسیر هزار و صد و هیجده کیلومتری بافق تا مشهد را به مدت سی روز پیاده طی می کند و از شهرستان های بهاباد،طبس، فردوس، گناباد، تربت حیدریه عبور خواهند کرد.

وی اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی و برگزاری مراسم های مختلف دینی و بصیرتی از مهمترین فعالیت زائران در طول این سفر اعلام کرد.

 اولین سفر کاروان زیارتی پیاده بافق در شهریور ماه ۱۳۷۲ متشکل از ۳۶نفر از عاشقان و شیفتگان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برای اولین بار در کشور رقم خورد.

این کاروان مسیر خود را از شهرستان بهاباد و روستاهای درب هنز، احمدآباد، کریم آباد، علی آباد، رحیم آباد و خیرآباد و دهنو ملا اسماعیل تا معدن چادرملو و سپس به طرف ساغند و طبس ادامه می دهد تا به مشهد مقدس برسند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات