آغاز اعزام خادمین شهدا به یادمان های غرب

اعزام خادمین شهدا از سراسر کشور به یادمان های غرب و شمال غرب از امروز یکشنبه ۲۶ تیرماه آغاز شده و تا ۲۶ شهریور ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۱۲۷۱۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، اعزام خادمین شهدا از سراسر کشور به یادمان های غرب و شمال غرب با توجه به ثبت نام و زمان بندی های انجام شده توسط شبکه سراسری راهیان نور کشور از امروز یکشنبه 26 تیر آغاز شده و تا 26 شهریور ماه ادامه دارد.
 
این خادمین پس از شرکت در دوره های توجیهی، در یادمان های شهید بروجردی، شهدای تمرچین(حاج عمران)، شهید کاظمی و ارتفاعات بولفتح و دوپازا در استان آذربایجان غربی، یادمان شهدای بولحسن، شهدای سیرانبند، شهدای عملیات والفجر4، شهدای گمنام زریوار، شهدای دزلی و دالانی در شهرستان سروآباد، شهدای باشگاه افسران در شهر سنندج در استان کردستان، یادمان های شهدای عملیات مرصاد، شهدای پاوه، شهدای عملیات بازی دراز، شهید شیرودی، پادگان ابوذر در استان کرمانشاه و یادمان نقطه ایثار (قلاویزان) در استان ایلام به زائران راهیان نور غرب و شمال غرب خدمت رسانی می کنند.
 
گفتنی است 1000 خادم در پنج بازه زمانی تا پایان این عملیات بزرگ فرهنگی و مردمی در مناطق عملیات و یادمان های غرب و شمال‌غرب مستقر شده و پذیرای زائران هستند.
ارسال نظرات