مسابقات قهرمانی شنای بسیج مازندران در قالب گرامی داشت یاد شهدای مدافع حرم با حضور تیم های 6 شهرستان در استخر سوم خرداد سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۷۰۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا مسابقه شنای قهرمانی بسیج استان با یاد شهدای مداغع حرم و شهدای دفاع مقدس با رقابت 60 ورزشکار از شهرهای محمود آباد، آمل، فریدونکنار، نکا، قائمشهر و ساری در استخر سوم خرداد این سپاه در مرکز مازندران برگزار شد.

برمبنای گزارش مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا، با رقابت شناگران بسیجی در قالب تیمی و انفرادی نتایج ذیل بدست آمد؛

در 50متر کرال پشت عرفان رهبر و امیر علی دریاپور به ترتیب از قائمشهر و محمود آباد مشترکا اول، امیر حسین عالینژاد از آمل دوم و مانی رستمنژاد از قائمشهر سوم شدند.

در 50متر پروانه آتا یوشانی از قائمشهر اول، امیر محمد دریاپور از محمود اباد دوم و عرفان رهبر از قائمشهر سوم شدند.

در 50متر قورباغه آتا یوشانی از قائمشهر اول، امیرعلی دریاپور از محمود آباد دوم و عرفان رهبر از قائمشهر سوم شدند.

در 50 متر کرال سینه آتا یوشانی از قائمشهر اول، همایون نصیری از محمود آباد دوم و عرفان رهبر از قائمشهر سوم شدند.

در 100متر قورباغه آتا یوشانی از قائمشهر اول، امیر حسین عالینژاد از آمل دوم و مانی رستمنژاد از قائمشهر سوم شدند.

در ماده 100متر کرال سینه آتا یوشانی از قائمشهر اول، امیر حسین عالینژاد از آمل دوم و عرفان رهبر از قائمشهر سوم شدند.

و بالاخره در ماده 100متر کرال پشت عرفان رهبر همچنان از بسیج قائمشهر اول، امیر حسین عالینژاد از آمل دوم و همایون نصیری از محمود آباد سوم شدند.

در این گزارش آمده است کمترین زمان در ماده 50متر  با کسب زمان 30 ثانیه و 50 صدم آن در اختیار آتا یوشانی در کرال سینه بدست آمد و بالاترین زمان در 50 متر قورباغه با  43 ثانیه و 19صدم ثانیه در اختیار عرفان رهبر قرار گرفت.

همچنین در ماده 100متر هم کمترین زمان را اتا یوشانی با اختصاص 1دقیقه و 30 ثانیه و 85صدم ثانیه در شنای قورباغه در اختیار گرفت و همایون نصیری با 1دقیقه و 45 ثانیه و 47 صدم ثانیه در کرال پشت بالاترین زمان را به خود اختصاص داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها