خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه باغملک در سپاه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۲۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه باغملک با حضور حجت الاسلام والمسلیمن سید محمود موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج)، حجت الاسلام والمسلیمن الیاسی مسئول امور روحانیت حوزه نمایندگی ولی فقیه، فرمانده سپاه ناحیه باغملک و جمعی از پاسداران در نمازخانه سپاه ناحیه باغملک برگزار شد.
در ابتدای مراسم فرمانده سپاه شهرستان ضمن خیر مقدم به میهمانان از فعالیت‌های حجت الاسلام صفاری تقدیر کرد.
پس از آن مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) با اشاره به اهمیت فریضه امربه معروف و نهی از منکر گفت: احیای این فریضه از واجبات الهی و سرنوشت در اسلام و حکومت دینی است و مطالبی مانند جلوگیری از انحرافات اعتقادی، ممانعت از قانون گریزی، شناساندن انگیزه‌های دینی و رواج معروفات در جامعه در این فریضه قرار می‌گیرند
حجت الاسلام والمسلیمن سید محمود موسوی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین اقتصاد مقاومتی را به عنوان دو امر مهم و سرنوشت ساز درنظام جمهوری اسلامی معرفی کرد.
حجت الاسلام صفاری به حدیثی از امام سجاد (ع) اشاره کرد و گفت: کسی که امربه معروف و نهی از منکر را‌‌ رها کند مانند کسی ست که قرآن را پشت سر انداخته است.
وی همچنین به وجود جوانانی با روحیه انقلابی و با استعداد در باغملک اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر هزینه بر است و همانطور که دشمن منبرهای زیادی دارد ما نیز باید با‌‌ همان راهی که دشمن وارد شده مقابله کنیم و نباید جوانان را محدود کنیم و یا مانع ورود آن‌ها به فضای مجازی شویم بلکه جوان انقلابی باید از دنیای سیاست اطراف خود با خبر باشد.
در پایان مراسم متن تقدیرنامه و حکم مسئولیت قرائت شد که در این حکم حجت الاسلام پرچم بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه باغملک معارفه و حجت الاسلام حبیب صفاری تودیع گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها