خبرهای داغ:
رییس اداره صنعت، معدن وتجارت هندیجان گفت:۹اتحادیه صنوف در هندیجان با همکاری اتاق اصناف ساماندهی شدند و حدود هزار پروانه کسب برای صنوف صادر شده است.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۲۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷
خالق شعبانی عصر شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در هندیجان اظهارکرد:در سه ماه امسال حدود ۱۰۵۰بازرسی از واحدهای صنفی در هندیجان انجام گرفته که در این بازرسی‌ها ۳۰واحد صنفی به علت تخلف جریمه نقدی شدند.

وی افزود : در مجموع جریمه نقدی ۳۰واحد صنوف هندیجان مبلغ دو میلیون و ۴۰۰هزارتومان بوده است.

وی بابیان جلسه کمیسیون نظارت در هندیجان گفت:باتأکید فرماندار برای نظارت بر صنوف هندیجان در رفع مشکلات و پیشنهادات چهارمین جلسه کمیسیون نظارت بر صنف‌ها با حضور فرماندارومسؤلان ۹اتحادیه صنوف، در فرمانداری هندیجان برگزار شد.

شعبانی رییس اداره صنعت، معدن وتجارت هندیجان عنوان کرد:با همکاری شهرداری واتاق اصناف دست فروشان هندیجان شمالی وجنوبی ساماندهی می‌شوند و با رفع نواقص بهداشتی برای ۳۰واحد صنوف ماهی ومیگو پروانه کسب در آینده صادر خواهد شد.

وی با اشاره به گشت‌های مشترک با تعزیرات و برخورد با متخلفان صنوف در هندیجان بیان کرد:با پیگیری فرماندار و اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ماهی یک بار تعزیرات گشت‌های مشترک داشته وبا متخلفین صنوف هندیجان برخورد و در آن لحظه جریمه نقدی می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها