مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان مطرح کرد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: حجت الاسلام تقوی به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور یکی از وظایفی را که به عهده دارد این است که جایگاه نماز جمعه را ارتقا دهد و در این زمینه باید گفت که این کار صرفاً با بنر و پوستر صورت نمی گیرد؛ بلکه این کار با تغییری محتوایی صورت می پذیرد و نیازمند اقدام انقلابی وی است.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۰۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۳

نبی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، در خصوص پیشنهاد سخنرانی تشکل های دانشجویی قبل از سخنرانی خطیب نماز جمعه اظهار کرد: نماز جمعه ها می توانند به وسیله تمهیداتی که از سوی ستاد برگزاری نماز جمعه در نظر گرفته می شوند به صورت واقعی تبدیل به تاثیرگذارترین اجتماع مسلمین در کل کشور شوند.

وی افزود: در حال حاضر شاهد عدم استقبال عامه جوانان از تریبون های نماز جمعه هستیم که این امر می تواند با تریبون دادن به آنها برطرف شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: تریبون دادن به تشکل های دانشجویی نظیر بسیج دانشجویی می تواند مولفه ای راهبردی برای پویایی و تاثیرگذاری واقعی نمازهای جمعه شود.

نبی زاده تصریح کرد: با توجه به ذات بسیج دانشجویی که به مثابه انقلابی در داخل انقلاب اسلامی است، که امام خمینی (ره) با فرمان تاریخی خود آن را ایجاد و فرمودند «دانشگاه مبداء همه تحولات است»، این دانشجویان می توانند زمینه ساز بازگشت نمازهای جمعه به جایگاه حقیقی شان باشند و با مطالبه گری های واقعگرایانه ضمن پاسداری از آرمان ها، مقدمات تحقق آنها را نیز فراهم کنند.

وی بیان داشت: حجت الاسلام تقوی به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور یکی از وظایفی را که به عهده دارد این است که جایگاه نماز جمعه را ارتقا دهد و در این زمینه باید گفت که این کار صرفاً با بنر و پوستر صورت نمی گیرد؛ بلکه این کار با تغییری محتوایی صورت می پذیرد و نیازمند اقدام انقلابی وی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان خاطرنشان کرد: بنده از حجت الاسلام تقوی مطالبه می کنم که چرا به دانشجویان انقلابی میدان داده نمی شود.

ارسال نظرات