خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

احسان و توجه بیشتر به معلولان و محرومان از برکات انقلاب اسلامی است

امام جمعه دامغان با قابل تقدیر خواندن خدمات سازمان بهزیستی و تأکید بر ضرورت افزایش این خدمات به معلولان، سالخوردگان، ازکارافتادگان و محرومان و مشارکت روز افزون خیران در این امر گفت: احسان و توجه بیشتر به معلولان از برکات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۱۲۵۹۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان با گرامیداشت هفته بهزیستی و ذکر این مطلب  که سازمان بهزیستی همواره ارائه دهنده خدمات شایان توجهی بوده است، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، اظهار داشت: شهرستان دامغان در حال حاضر مجموعا 2 هزار و 16 معلول دارد.

امام جمعه دامغان افزود: از این تعداد 726 نفر معلولان جسمی حرکتی، 542 معلول ذهنی، 334 ناشنوا و کم‌شنوا، 192 نفر نابینا و کم بینا، 245 نفر بیماران روانی، 77 سالمند و 32 نفر را معلولان ضایعه نخائی تشکیل می دهند و مجموعا 603 نفر از معلولان این شهرستان مستمری بگیر هستند.

وی با تأکید بر استمرار اقدامات خوب انجام شده از سوی اداره بهزیستی در حمایت از معلولان، موفقیت های ورزشکاران معلول دامغانی در مسابقات کشوری و جهانی، تلاش جهت اشتغال و خود کفایی آنان، مناسب سازی اماکن و معابر، خواستار تلاش بیشتر در جهت بهبود وضعیت کودکان و زنان بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار، روشن دلان و محرومان شد و یاری بیش از پیش خیران نیک اندیش در این زمینه را ضروری دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها