مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: مازندرانی ها مبلغ 3 میلیارد و 330 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به عتبات کردند.
کد خبر: ۸۷۱۲۵۷۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، محمدحسن اصغری یکشنبه‌شب در همایش ستاد بازسازی عتبات عالیات غرب مازندران ضمن بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران یکی از موفق‌ترین ستادهاست، گفت: در سال گذشته در میان استان‌ها از نظر انضباط مالی مازندران توانست رتبه اول را کسب کند که نتیجه فعالیت همه افراد بود که از همه دست‌اندرکاران که در زمینه امانتداری مردم تلاش کردند، تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به داشتن رتبه اول در دو سال متوالی در سطح کشور، یادآور شد: مازندران به‌صورت مستقیم با مرکز در ارتباط است و هرگونه تغییر در حساب‌ها مشخص است.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با تأکید بر اینکه کار ما مردمی است و مردم نیز برای بازسازی عتبات فعالیت و همکاری خوبی دارند، گفت: از سهمیه 2 میلیارد و 800 میلیون تومان که برای مازندران در نظر گرفته شده بود توانستیم مبلغ 3 میلیارد و 330 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به عتبات کمک کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه بیشتر افرادی که کمک می‌کنند از قشر متوسط رو به پایین هستند، افزود: حتی افرادی وام دریافت می‌کنند تا بتوانند کمکی به بازسازی ضریح اهل بیت (ع) کنند.

اصغری میزان جمع‌آوری‌شده در چهار ماهه نخست سال 95 را نیز حدود 800 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی بیان کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش خوبی داشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها