علی اشرف خانلری
معاون اجرایی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران:
خبرگزاری بسیج: فرماندهان پایگاه های دانش آموزی استان تهران در مدارس، در قالب طرح یاوران ولایت همه ساله برای ارتقاء بینش سیاسی و بصیرتی و توجیه ماموریت های پیش رو به اردوهای یک هفته ای اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۱۲۵۶۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ سعید ادیبی معاون اجرایی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اعلام این مطلب در حاشیه اعزام فرماندهان واحدهای پیشگام، به اردوگاه های همدان و کرمانشاه خاطر نشان کرد: علاوه بر اردوهای داخل استانی این اعزام ها به همدان و کرمانشاه در راستای کارهای تئوری و میدانی و عملی صورت می پذیرد که پس از پایان دوره آموزشی، شرکت کنندگان جهت بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس از مناطق عملیاتی استان ایلام بازدید به عمل می آورند.

وی با اشاره به اینکه امنیت و سلامت دانش آموزان دغدغه فرماندهی و مسئولان استان است، بر رعایت امنیت و سلامت دانش آموزان، تاکید کرد و اظهار داشت: در این دوره 400 نفر از فرماندهان پایگاه های دانش آموزی استان تهران در قالب 8 دستگاه اتوبوس اعزام می شوند، که مسئول امنیتی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) شخصا قبل از اعزام، اتوبوس ها را با ظرافت چک می کند. همچنین کارشناسان پلیس راهور ناجا بر اساس ضوابط و استانداردهای موجود، اتوبوس ها را بررسی و اعزام آنها را تایید می کنند.

ادیبی در ادامه گفت: برپایی نماز جماعت، اجرای برنامه های فرهنگی و بصیرتی در داخل اتوبوس ها در طول مسیر و... از اولویت های سپاه در این اردوها است و به همین منظور مجموعه های نرم افزاری و بسته های فرهنگی بین دانش آموزان توزیع می شود. همچنین در داخل همه اتوبوس ها راویان و روحانیون در ارتباط با جنگ، دفاع مقدس، مسائل سیاسی و پاسخ به پرسش ها و ابهامات افراد حضور دارند.    
ارسال نظرات