خبرهای داغ:
مسئول طرح جوانه های صالحین در قهاوند مطرح کرد

مهارت‌آموزی و توانمندسازی نوجوانان از اهداف جوانه‌های صالحین

مسئول طرح جوانه های صالحین در قهاوند پر کردن اوقات فراغت، مهارت آموزی و توانمندسازی جوانان و نوجوانان از مهمترین اهداف برگزاری طرح جوانه‌های صالحین برشمرد.
کد خبر: ۸۷۱۲۴۹۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباس اسکندری با اشاره به طرح جوانه‌هی صالحین اظهار داشت: طی چند سال اخیر یکی از برنامه های مهم بسیج در فصل تابستان، اجرای طرح جوانه های صالحین برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان است که با استقبال خوبی رو به رو بوده است.

وی بیان داشت: کلاس‌ها و برنامه‌های طرح جوانه‌های صالحین با محوریت قرآن کریم، برنامه های ورزشی، سبک زندگی ایرانی اسلامی،امربه معروف و نهی از منکر نهضت روشنگری دنبال می شود.

مسئول طرح جوانه های صالحین در قهاوند افزود: مرحله نخست اجرای این طرح از ابتدای فصل تابستان آغاز شده است و تا پایان این فصل ادامه دارد و مرحله دوم به عنوان مکمل طرح تابستانه، در ایام تحصیل اجرا می‌شود که انتظار داریم 200 نفر در طرح تابستانه شرکت کنند.

وی هدف از برگزاری این طرح را پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان و آشنایی آنها با شجره طیبه صالحین بسیج و کارکردهای آن و فراگیری مهارت زندگی بیان کرد.

اسکندی گفت: پر کردن اوقات فراغت، مهارت آموزی و توانمندسازی جوانان و نوجوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری این دوره است که تا پایان تابستان این طرح ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار