فرمانده پایگاه مقاومت خاتم الانبیا باغک جنوبی تنگستان گفت: در راستای کمک به بسیجیان نیازمند و رفاه حال آنها صندوق خیریه کوثر به همت، تلاش و حضور خود بسیجیان پایگاه راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۷۱۲۴۸۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

حسین دشتی در گفتگو با خبرنگار بسیج در تنگستان گفت: هدف از تشکیل این صندوق خیریه، برطرف کردن جزیی از مشکلات مردم روستا بوده، که به لطف خداوند تا به حال به هیچ نیازمندی دست رد زده نشده است، درحال حاضر تعداد اعضا این صندوق خیریه 25 نفر استو این صندوق کار خود را با 8نفراز خیرین روستا آغاز کرد.

فرمانده پایگاه خاتم الانبیاء باغک جنوبی حوزه محمد رسول الله شهرستان تنگستان (استان بوشهر) گفت: پایگاه خاتم الانبیاء در سال 92 یک صندوق خیریه به نام کوثر تاسیس نموده ،که الحمدلله کارهای بزرگی توسط این صندوق صورت گرفته است .

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل این صندوق خیریه، برطرف کردن جزیی از مشکلات مردم روستا بوده، که به لطف خداوند تا به حال به هیچ نیازمندی دست رد زده نشده است، درحال حاضر تعداد اعضااین صندوق خیریه 25 نفر است, ناگفته نماند این صندوق کار خود را با 8نفراز خیرین روستا آغاز کرد.

حسین دشتی گفت: این صندوق، دربین افراد روستا خوشبینی به اعضای پایگاه به ارمغان آورده، به طوریکه مردم هرگونه مشکل در بین خانواده های روستاپیش می اید، مسئولین پایگاه را در جریان کارها قرار می دهند ومردم نذورات خودراتحویل مسئول صندوق خیریه قرار می دهند تا در امور خیر صرف کنند.

وی گفت: از طریق این صندوق کارهای بسیاری انجام شده است ازجمله:تهیه کوثر برای مساجد، کمک هزینه عتبات وعالیات ، کمک به بیماران کلیوی، خریدآبگرمکن برای نیازمندان ، دادن افطاری درماه مبارک رمضان .

حسین دشتیدرپایان افزود: این امر باعث شد پایگاه خاتم الانبیاء درسال 93 در دومین جشنواره مالک اشتر،نمونه کشوری شرکت کند و در سال 94 هم به عنوان پایگاهنمونه شهرستانی به استان معرفی شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات