فرمانده سپاه ناحیه سیمرغ از اجرای طرح پارک پاک با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در شهرستان سیمرغ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۴۷۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه سیمرغ ،سرهنگ براتعلی اسلامی بیان كرد: در زندگی امروزی اوقات فراغت بخش زیادی از زمان‌بندی روزمره زندگی مردم را در بر گرفته است به همین دلیل خستگی‌های ناشی از كار و تلاش روزانه موجب شده اوقات فراغت افراد به سمت تفریحات و اماكن تفریحی سوق داده شود.

وی افزود: استان مازندران به دلیل ظرفیت‌های قابل ملاحظه از لحاظ امكانات تفریحی و گردشگری اعم از دریا، جنگل، مراتع سرسبز و... ضرورت دارد در ایام تابستان برنامه‌های متناسب فرهنگی با محتویات دینی و اسلامی برگزار گردد تا پارك‌ها و سواحل همیشه برای خانواده‌ها به عنوان محیط سالم و سرگرم كننده باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سیمرغ برگزاری جشنواره پارك پاك را ایجاد نشاط و تعالی برای جوانان برشمرد و گفت: جشنواره پارك پاك به همت سپاه ناحیه و نیروهای بسیج برگزار خواهد شد كه اصل و محور این طرح پرداختن به امور فرهنگی است.


وی ادامه داد: جشنواره پارك پاك شامل برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، اجرا موسیقی‌های سنتی، برنامه‌های ورزشی، برگزاری نمایشگاه، برگزاری مسابقه شبی با قرآن، مسابقات مختلف، توزیع بروشور در مباحث مختلف و استقرار غرفه‌هایی شامل ایستگاه نقاشی، نمایشگاه، ایستگاه مشاوره، رادیو پارك، ایستگاه هنر و غرفه عرضه محصولات فرهنگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سیمرغ با بیان اینكه سپاه و بسیج شهرستان برنامه‌های متنوع و شادی را برای شهروندان و خصوصاً خانواده‌ها و مسافران در نظر دارد،اظهار كرد: استفاده از فرصت‌ها و مقابله با تهدیدات بومی محلی، تأثیر مثبت در مراكز تفریحی، پر كردن اوقات فراغت مسافران و افراد بومی در اماكن تفریحی به منظور نشاط و تعالی، توسعه مشاركت مردمی در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منكر، فضاسازی معنوی محیطی، افزایش نشاط و ترویج تفریحات سالم و ترویج فرهنگ حجاب و پوشش اسلامی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

این مسئول، جشنواره پارك پاك را گام موثری در جلوگیری از اختلالات و ناهنجاری‌های موجود در پارك‌ها دانست و افزود: افتتاحیه جشنواره پارك پاك شهرستان سیمرغ از تاریخ 25/4/95 برگزار شد و این طرح تا پایان شهریورماه سال جاری در پارك شهرستان سیمرغ برای عموم مردم ادامه خواهد داشت.

اسلامی با بیان اینكه طرح پارك پاك برای دومین بار با برنامه‌ریزی سپاه ناحیه سیمرغ در سطح این شهرستان اجرایی شد، تصریح كرد: در طرح پارك پاك هر سه شنبه،چهارشنبه وپنج شنبه ویژه برنامه‌هایی برای استفاده خانواده‌های این شهرستان در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها