رزمندگان دیروز؛ جهادگران امروز/ از حقوق‌های نجومی تا کار برای خدا
در حالی که این روزها خبر دریافت حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی زبانزد عام و خاص شده و مردم خواستار برکناری و محاکمه این اشخاص هستند، جهادگران انقلابی بسیج سازندگی در دور ترین مناطق محروم کشور و بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت‌ می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۱۲۴۵۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
فرمانده سپاه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با بیان اینکه یکی از وظایف خطیر بسیج سازندگی بحث محرومیت‌زدایی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه می‌باشد، اظهار داشت: این سازمان وارد فاز جدیدی در خصوص زدودن فقر از چهره روستاها و مناطق محروم شده و با اجرای طرح خانه مددجوی کمیته امداد گامی اساسی در رفع محرومیت برداشته است.
 
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی محرومان جامعه را صاحبان اصلی این نظام خواند و تاکید کرد: هر قدمی که برای رفع مشکلات نیازمندان جامعه برداشته شود، اجر زیادی در بر دارد، ضمن اینکه همه وظیفه دارند در حد توان و ظرفیت خود به نیازمندان جامعه خدمت رسانی کنند.
 
وی افزود: جهادگران بسیج سازندگی در حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع)« نسر» با استقرار در روستای احمد آباد خزاعی بخش رخ دو عرصه عمرانی و آبادانی را در دستور کار خود قرار دادند که مهمترین آن ساخت خانه مسکونی برای مددجوی کمیته امداد این روستاست.
 
گرایلی اذعان کرد: این مددجوی کمیته امداد که همجوار با یکی از باغ و یلاهای خان بزرگ منطقه سکونت دارد در وضعیت فوق العاده محرومیت و با خانه ای گنبدی شکل و بدون امکانات زندگی می کند و جهادگران انقلابی بر خود وظیفه دانستند تا این مددجوی کمیته امداد از یک باب خانه بهره مند شود.
 
وی ساخت سرویس بهداشتی عمومی را دیگر طرح عمرانی جهادگران اردوهای جهادی در این روستا عنوان کرد و گفت: علاوه بر فعالیت در عرصه های عمرانی، مردم روستا از کلاسهای آموزشی و فرهنگی و سبک زندگی اسلامی بهره مند می شوند.
 
فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: در حال حاضر اسکلت و بنای ابتدائی خانه آماده شده و در ادامه همت نیکوکاران و خیرین روستا را می طلبد تا این کار خدا پسندانه به سرانجام برسد، هر چند که تا پایان تابستان جهادگران بسیجی منطقه رخ در اردوهای یک روزه و بصورت تدریجی در این روستا حضور و سعی می کنند تا با همت اهالی روستا کار احداث این ساختمان به اتمام برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها