مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مه ولات گفت: اردوی جهادی 7 روزه به همت 15 نفر از بسیجیان این شهرستان در روستای جنت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۴۵۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
علی اصغر حیدربیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: طی یک هفته و با همت ۱۵ نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت شهید رجایی مهنه، در منزل یکی از نیازمندان روستای جنت آباد سرویس بهداشتی و حمام احداث شد.
 
وی افزود: شهرداری فیض آباد و اداره فنی و حرفه ای مه ولات با بسیج سازندگی ناحیه سپاه در انجام این فعالیت جهادی همکاری کردند.

وی تصریح کرد: در سال جاری ۳ اردوی جهادی ۷ روزه در روستاهای مهنه، دوغ آباد و جنت آباد و ۱۵ اردوی جهادی یک روزه با همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مه ولات در راستای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار مه ولات برگزار شده است.

حیدربیگی با بیان اینکه جهادگران در قالب گروه‌های جهادی فعالیت های بسیار موثری در کشور انجام می دهند، خاطرنشان کرد: بهسازی و زیباسازی آموزشگاه حاج غلام فلاح در روستای مهنه و احداث زمین ورزشی در این آموزشگاه و نیز بهسازی پایگاه مقاومت بسیج روستای دوغ آباد از اقدامات قبلی اردوهای جهادی بسیج سازندگی در طی امسال است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مه ولات گفت: تا پایان سال جاری با همت ۳۰ نفر از بسیجیان شهرستان مه ولات سالن صالحین روستای مهنه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها