ساخت مجموعه پویا نمایی در یاسوج با موضوع اجتماعی

یک کارگردان جوان کهگیلویه و بویراحمدی از آغاز ساخت نخستین مجموعه پویا نمایی (انیمیشن) با مشارکت تعدادی از هنرمندان و با موضوع های فرهنگی و اجتماعی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۳۸۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
ابوالفضل افشین در گفتگو با بسیج اظهار کرد: ساخت یک مجموعه پویا نمایی های کوتاه با موضوعات اجتماعی و فرهنگی در قالب طنز در این استان آغاز شده است.
وی گفت: در این مجموعه با نام 'گپ گپو' با تکنیک هایی علاوه بر نقد مسائل اجتماعی و آسیب های آن به روشنگری پیرامون واقعیت های جامعه پرداخته خواهد شد.
افشین با اشاره به گسترش فناوری های نوین و دسترسی بخش زیادی از جامعه به این فناوری ها گفت: این مجموعه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد.
وی عنوان کرد: 14 هنرمند جوان استان برای تهیه این مجموعه پویانمایی با همدیگر همکاری می کنند.
افشین بیان کرد: این هنرمندان در زمینه های طراحی شخصیت، طراحی فضا، انیماتور، دوبله، تدوین و موسیقی در این مجموعه همکاری می کنند.
وی گفت: این مجموعه با هدف نقد آسیب ها و پدیده های اجتماعی و با استفاده از مضمون ها و میراث فرهنگی بومی استان ساخته می شود.
افشین افزود: گروه پویانمایی (انیمشین) دنا کار خود را با ساخت این مجموعه طنز شروع کرده و اعضای آن امیدوارند بتوانند در زمینه هایی مثل حفاظت از محیط زیست، فرهنگ اجتماعی و مسائلی از این دست موثر باشند.
وی اظهار کرد: جوانان استان در زمینه تولید آثار هنری و فرهنگی به قابلیت های خوبی رسیده اند اما مسئولان فرهنگی هنوز آنان را باور نکرده اند.
افشین خواستار حمایت بخش دولتی از جوانان هنرمند استان برای کمک به فرهنگ و هنر استان شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار