رئیس سازمان بهزیستی کشور در تفت:

بیش از 570 مرکز شبه خانواده در کشور کودکان بی سرپرست را نگهداری می کند

حسنی که به همراه فرماندار تفت از موسسه خیریه شبه خانواده مشکل گشای مرتضی علی جمعه شب بازدید می کرد از پرداخت ماهیانه مبلغ 270 هزارتومان یارانه بهزیستی به افرادی که در این مراکز نگهداری می شوند خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۳۶۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، رئیس سازمان بهزیستی کشور در تفت،  با تشریح برنامه های سازمان بهزیستی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی گفت 5100 اکیپ اجتماع محور در محل های خطر و با ریسک بالا توسط این سازمان در مناطق مختلف کشور استقرار یافته است.

وی اختصاص خط ملی تماس تلفنی 09628 برای این موضوع را از دیگر اقدامات انجام گرفته بیان کرد و گفت: سال گذشته 370 هزار تماس تلفنی مردمی با این خط برقرار شده است.

محسنی آموزش قبل از ازدواج، آموزش فرزند پروری، افزایش ضریب گفتگو درخانواده ها را از دیگر برنامه های پیش بینی شده سازمان بهزیستی کشور خواند و افزود: 1600مرکز مشاوره در این زمینه فعال است و برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه 3900 مدرس آموزش دیده شده جذب شده اند.

لازم به ذکر است که رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید از مرکز خیریه مشکل گشای مرتضی علی تفت در نشستی با فرماندار تفت و مسئولان بهزیستی استان مشکلات این مرکز را بررسی و برای رفع آن قول پیگیری داد.

ارسال نظرات