همزمان با سفر هیات دولت به استان:

خواسته های مردم مطالبه مدیران از دولت باشد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران و مسؤولان خواسته‌های مردم را در سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد مطالبه کنند.
کد خبر: ۸۷۱۲۲۶۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

فتاح محمدی صبح امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی این استان برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری یکی از راه‌های برون رفت استان کهگیلویه و بویراحمد از مشکلات است و بدون شک باید موانع بر سر راه این مقوله برداشته شود تا اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعارضات اجتماعی از جمله عواملی بوده که بر سر راه سرمایه‌گذاری در استان ما است.

وی در ادامه اظهارات خود به اهمیت خرید کالای ایرانی اشاره و اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری خرید کالای ایرانی مجاهدت است و قطعاً هر چه قدر کالای ایرانی دارای کیفیت باشد نقش مهمتری در بازارها ایفا می‌کند، همچنین خرید کالای ایران باید در سطح جامعه فرهنگ‌سازی شود.

محمدی به سفر آینده رئیس جمهور به این استان اشاره کرد و گفت: حضور رئیس جمهور و دولتمردان در استان‌ها از دموکراسی دینی سرچشمه می‌گیرد و از سویی استقبال مردم از سفر هیأت دولت نشان از نگاه مردم به حاکمیت است.

وی با بیان اینکه بدون شک استقبال مردم نشان‌دهنده رضایت مردم از نظام و حاکمیت است، افزود: همچنین در مشروعیت و مقبولیت نظام می‌تواند در سطح ملی و بین‌المللی تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم را برای حضور در سفر هیأت دولت تشویق و ترغیب کنیم.

وی با اشاره به مطالبات مردم از هیأت دولت، گفت: مدیران و مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد باید با برنامه‌ریزی دقیق و درست خواسته‌‌های مردم را به خوبی از هیأت دولت مطالبه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار