حمیدرضا
جلسه قرارگاه اردوهای جهادی ایلام/
جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی در جلسه قرارگاه اردوهای جهادی گفت : ساخت 631 باب خانه روستایی با متراژ های 52 متری را با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت تحویل به نیازمندان در ظرف مدت کمتر از شش ماه در سال جاری در دستور کار داریم.
کد خبر: ۸۷۱۲۲۶۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه قرارگاه ارودهای جهادی ایلام که با حضور مسئولین رده های اقشاری و بسیجیان جهادگر برگزار شد بیان کرد: محرومیت زدایی و رسم هجرت در حوزه های دانشجویی و دانش آموزی و قشر های مختلف دیگر نیازمند پشتبانی است.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه اگر کاری ناقص و ابتر انجام شود همیشه مورد اعتراض قرار می گیرد؛ ابراز کرد: باید اعتبارات در وقت خود به مجموعه های اردوهای جهادی تحویل داده شود تا کارآیی بسازایی داشته باشد.

وی بیان داشت: از ظرفیت های دانشگاه ها و ادارات برای موثرتر بودن اردو های جهادی باید استفاده کرد و هر سازمانی که مسئولیتی را برعهده می گیرد باید پای کار بیاید و سودمند واقع شود.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام موضوعات اعزامی اردوهای جهادی را خدمات پزشکی، فرهنگی، آموزشی و ساخت و ساز خواند و گفت: بعد از هر اردوی جهادی اگر مردم رضایتمند بودند بدانید که کار این گروه های جهادی تاثیر پذیری بیشتری داشته است.

وی؛ اردو های جهادی امسال را مهم تر از دفعات قبل دانست و اظهار کرد: 631 خانه روستایی با متراژ های 52 متری در ظرف مدت زمان کمتر از شش ماه جهت تحویل به نیازمندان را با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در سال جاری در دستور کار داریم.

سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی در آخر اذعان کرد: ترویج این حرکت بزرگ جهادگران در  مناطق محروم استان ایلام نیازمند رسانه ای کردن و مستند سازی در صدا و سیما و فضاهای مجازی است.

مسئول بسیج سازندگی استان ایلام

سرهنگ پاسدار منصور ملک حسینی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این جلسه بیان کرد: ماموریت اردوهای جهادی کاملا متفاوت تر از سنوات گذشته است.

وی افزود: برای اولین بار ، امسال از ظرفیت آستان قدس رضوی در راستای اجرای پروژه های محرومیت زدایی و اردوهای جهادی در مناطق دور افتاده کل کشور  استفاده می شود و استان ایلام نیز یکی از استانهایی است که این طرح در آن اجرا می شود.

منصور ملک حسینی گفت: رده های اقشاری باید نظارت کامل بر عملکرد اردوهای جهادی داشته باشند و عرصه و محل اجرای کار و اعزام اردوهای جهادی  باید با بسیج سازندگی هماهنگ شود و برحسب شناسنامه مخصوص باشد.

وی در آخر ساخت مسکن برای نیازمندان، خدامات پزشکی، فرهنگی و محرومیت زدایی در دهستان های دور افتاده را از کارهای گروه های جهادی دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار