فرمانده سپاه سیب سوران:

سریال های ماهواره ای از عوامل موثر ایجاد شک و بی اعتمادی میان زوج ها است

فرمانده سپاه شهرستان سیب سوران گفت:وحدت‌ اسلامي‌ يكي‌ از مهم‌ترين‌ ضرورت‌هاي‌ تاريخي‌، اجتماعي‌ و سياسي‌ مسلمانان‌ در جهت‌ ايستادگي‌ و پويايي‌ و از مهم‌ترين‌ عوامل‌ عزت‌ و پيروزي‌ در همه صحنه‌ هاست
کد خبر: ۸۷۱۲۲۴۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
 به گزارش خبر گزاری بسیج از سیستان وبلوچستان :فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سیب وسوران در دیدار بامولوی ها، ریش سفیدان، معتمدین ،فرهنگیان و شوراهای اسلامی دهستان کنت اظهارداشت: در ماه‌ های اخیر و در دیدارهایی که رهبر معظم انقلاب با مردم و مسؤولان نظام داشته‌اند، معظم‌له تأکید ویژه‌ای بر لزوم صیانت از شور انقلابی، حفظ روحیه انقلابی، انقلابی عمل کردن و انقلابی‌گری داشته‌اند.
سرهنگ پاسدار حسین فروغی باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، سه اولویت اصلی کشور در مقطع کنونی، «مسأله‌ی نفوذ» را بسیار جدی و مهم دانست و افزود: تنها راه پیشرفت حقیقی، استحکام ساخت داخلی کشور در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و سیاسی، حفظ خصوصیات انقلابی، حرکت جهادی، حفظ عزت و هویت ملی و اسلامی است.
وی باتوجه به حضور مولوی ها و درازهی رئیس حوزه علمیه در این دیدار گفت: در جهت اینکه نظام اسلامی همچنان (اسلامی و انقلابی)بماند، باید حوزه علمیه (انقلابی) بماند زیرا اگر حوزه علمیه انقلابی نماند، نظام در خطر (انحراف) قرار خواهد گرفت.
فروغی در این جمع بر حفظ روحیات و حرکت های  انقلابی و دوری از محافظه کاری بسیار تاکید داشت و شاخصه‌های روحیات انقلابی برای نیروهای انقلاب را خدمت خالصانه و بدون منت‌، صداقت و وفاداری‌، ایستادگی و ثبات در اصول انقلاب اسلامی‌، پایبندی به رفتار و گفتار امام، دفاع از اقتدار و امنیت ملی‌ دانست.
فرمانده سپاه سیب وسوران یک فرد انقلابی واقعی را ولایت پذیر، استکبار ستیز،سلطه ستیز ، آمریکا ستیز و متصل به اسلام دانست و گفت: یک فرد انقلابی باید حدود الهی را رعایت کند و بصیرت دینی و سیاسی داشته باشد و در حوزه های امر به معروف ونهی از منکر به صورت داوطلبانه و فعالانه عمل کند.
حسین فروغی دراین دیدار، توجه به محرومین و پرهیز از اشرافیت را به عنوان یکی از وجوه برجسته انقلاب اسلامی دانست و گفت:  ادبیات انقلاب اسلامی لبریز از توجه به محرومان و دوری از اشرافیت است بگونه ای که امام راحل (ره)، انقلاب را انقلاب محرومان می داند.
سرهنگ حسین فروغی درادامه وحدت‌ را یکی‌ از آموزه‌های‌ مهم‌ قرآن‌ کریم‌ و از سفارش‌های‌ مؤکد رسول‌ گرامی‌ اسلام‌ دانست و گفت: پیامبراکرم (ص) با کلمات‌ روشن‌ بخش‌ و هدایت‌گر و با سیره عملی‌ خود، همواره‌ امت‌ را به‌ اتحاد و هم‌بستگی‌ و دوری‌ از تفرقه‌ و پراکندگی‌ دعوت‌ نموده‌ است‌ و هرگز اجازه‌ بروز اختلاف‌ و تفرقه‌ میان‌ مسلمانان‌ را نداده‌ است‌.
وی افزود: وحدت‌ اسلامی‌ یکی‌ از مهم‌ترین‌ ضرورت‌های‌ تاریخی‌، اجتماعی‌ و سیاسی‌ مسلمانان‌ در جهت‌ ایستادگی‌ و پویایی‌ و از مهم‌ترین‌ عوامل‌ عزت‌ و پیروزی‌ در همه صحنه‌هاست‌، و در مقابل‌، تفرقه‌ جز ذلت‌ و پراکندگی‌ و به‌ هدر رفتن‌ نیروهای‌ فکری‌ و سرمایه‌های‌ انسانی‌ امت‌ اسلامی‌ ثمری‌ نخواهد داشت‌.
وی نیز از ماهواره به عنوان دشمن زیرک و پنهان و معظل شومی درجامعه نام برد و گفت: سریال های ماهواره ای می تواند یکی از عوامل موثر ایجاد شک و بی اعتمادی زوج ها باشد و از آسیب های اجتماعی ماهواره می توان از ،خیانت زوج ها به یکدیگر، طلاق، سست شدن بنیاد خانواده، روابط غیر شرعی جوانان، افزایش گرایش جوانان به موادمخدرو ترویج استفاده از مشروبات نام برد.
فروغی درپایان گفت: این ناحیه و حوزه های مقاومت در تمامی ساعات شبانه روز آمادگی لازم را دارند تا خانواده هایی که این دشمن خاموش را درمنزل نگهداری می کنند و به صورت داوطلبانه و خودجوش خواستار تحویل آن می باشند با حفظ شئونات اشخاص و بدون هیچگونه پیامد برخورد قانونی ماهواره ها را از آنها تحویل گیرد
ارسال نظرات