سلطانی با اشاره به اینکه در اجرای تیرماه خود آثاری خاطره انگیز را برای مخاطبانش اجرا می کند، گفت: به طور صد درصد کنسرت هایم ادامه پیدا می کند.
کد خبر: ۸۷۱۲۱۶۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، شهره سلطانی بازیگر عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر با اشاره به کنسرت خود که قرار است روزهای 30 و 31 تیرماه برگزار شود، گفت: در کنسرت جدیدم که برای اولین بار برگزار می شود در قالب سبک پاپ روی صحنه می روم و نکته قابل توجه این است که اعضای گروه من همگی از فارغ التحصیلان هنرستان و دانشکده موسیقی هستند و برخی از آنها با من هم دوره بوده اند.
 
وی ادامه داد: در این کنسرت تابستانی 11 قطعه با کلام اجرا می کنیم و دو قطعه بی کلام که از این میان در مورد 9 قطعه  می توان گفت که این آثار جدید هستند و ترانه هایشان را اغلب خودم انتخاب کرده ام و روی آنها آهنگسازی و تنظیم صورت گرفته است.
 
سلطانی دربخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: از میان قطعه های اجرایی دو قطعه خاطره انگیز است و در واقع بازخوانی کارهای قدیمی محسوب می شود.
 
این بازیگر عرصه سینما و تلویزیون با اشاره به روند طولانی مدتی که برای گرفتن مجوز طی کرده، یادآور شد: متاسفانه من روند طولانی مدتی را سپری کردم و خیلی دیر به من مجوز دادند چرا که شعرهای من جدید بود و باید حتما تایید می شد و هر وقت که شعری تایید نمی شد زمان زیادی صرف می کردم تا اینکه قطعه دیگری را انتخاب کنم.
 
وی همچنین افزود: از زمانی که مجوز گرفتم تا وقتی که بتوانم کار را روی صحنه ببرم ، دو هفته بیشتر فرصت نداشتم و دراین مدت خیلی سریع شروع به تبلیغات کردیم.
 
این بازیگر عرصه تئاتر همچنین گفت: ایده ها و فکرهای زیادی برای این اجرا داشتم اما با توجه به شرایط محدود و همچنین در نظر داشتن اینکه خودم نیز زمان بسیاری را سر کار سپری می کنم، تصور نمی کنم که تمام این ایده ها عملی شود.
 
وی در ادامه صحبت های خود با تأکید بر اینکه قرار است کنسرت هایش ادامه پیدا کند، اظهار کرد: به طور صد در صد اجراهای ما ادامه پیدا می کند چرا که رشته اصلی من موسیقی بوده و سالیان سال هم بدون حاشیه در موسیقی حضورداشتم چرا که چندان اهل  حاشیه نیستم و پیش از اینکه کاری را به سرانجام برسانم حرفی نمی زنم مانند برگزاری  کنسرتم که با اعلام خبر برگزاری آن خیلی از افراد غافلگیر شدند.
 
سلطانی افزود: از این پس سعی می کنم بانوان طرفدار موسیقی خود را راضی کنم و به آنها اعلام کنم که موسیقی خوبی را به آنها ارائه می دهم چرا که تصور می کنم نسبت به سال های گذشته فرصت بیشتری در اختیار دارم و هم اکنون هدفم تمرکز بیشتر روی این بخش است.
 
وی خاطرنشان کرد: وقتی که بیشتر فکر کردم به این نتیجه رسیدم که زمانی که من توانایی انجام کاری را دارم چرا آن را انجام ندهم البته اعتراف می کنم در این مسیر تلنگری به من وارد شد و غیرتی شدم که بهتر است کاری را که از آن آگاهی دارم و درسش را خوانده ام را انجام دهم و از آن استفاده هنری کنم.
 
گفتنی است شهره سلطانی 30 و 31 تیر ساعت 15 در تالار وحدت برای بانوان ایران زمین می خواند.
 
منبع: میزان
ارسال نظرات