استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

غفلت مسئولان از وضعیت کودکان کار

استاد دانشگاه گفت:افزایش کودکان کار در جامعه نشان دهنده این است که مسئولان در این خصوص به وظیفه خود عمل نمی کنند و از نظر آنها این معضل بی ارزش بوده و قابل پیگیری نیست درحالیکه نباید به این معضل خطرناک بی توجهی و غفلت کرد.
کد خبر: ۸۷۱۲۱۲۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به معضل کودکان کار و راهکار های مقابله با آن گفت: پدیده کودکان کار نشان دهنده مشکلات عمده فرهنگی و اقتصادی در جامعه ماست.

وی افزود: بسیاری از خانواده ها به دلایل مختلفی فرزندان خود را برای کار به خیابان های شهر می فرستند اما باید توجه کنیم که تمام این افراد نیازمند نیستند گاهی این کودکان برای افرادی سودجو کار می کنند و یا حتی مشکل مالی و اقتصادی هم ندارند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: افزایش تعداد کودکان کار در جامعه نشان دهنده این است که مسئولان فرهنگی و اقتصادی در این خصوص به وظیفه خود عمل نمی کنند و از نظر آنها این معضل بی ارزش بوده و قابل پیگیری نیست درحالیکه نباید به این معضل خطرناک بی توجهی و غفلت کرد.

بسیج در خاتمه اظهار داشت: جامعه ما علاوه بر معضل کودکان کار و تکدی گری در حوزه های دیگر هم با چالش هایی مواجه است که با بی تفائوتی مسئولان و عدم دغدغه آنها همراه می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار