حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب قرآنی در شهرها و روستاهای استان بوشهر، می‌طلبد در توسعه فعالیت‌های قرآنی اقدامات بیشتری انجام داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۱۰۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر اظهار داشت: ترویج فرهنگ دینی و اسلامی وظیفه تمام دستگاه‌ها اداری است و شورای شهر نیز با توجه به اهمیتی که در شهرها و روستاها دارد می‌تواند در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشد.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب قرآنی در شهرها و روستاهای استان بوشهر، می‌طلبد در توسعه فعالیت‌های قرآنی اقدامات بیشتری انجام داد.

سروستانی با اشاره به لزوم تلاش بیشتر همه مسؤولان و اقشار مختلف مردم در زمینه نشر فعالیت‌های قرآنی اظهار داشت: حوزه فرهنگ حوزه گسترده‌ای است و ضرورت‌ها و آسیب‌های خاصی دارد.

سروستانی ادامه داد: پرداختن به مباحث دینی باید در اولویت برنامه‌های همه دستگاه‌ها قرار بگیرد و اگر این امر را به خوبی تبیین کنیم و گسترش دهیم بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها از بین می‌روند.

وی با اشاره به مبلمان شهری و فضای عمومی شهر بوشهر اضافه کرد: استان و به‌ویژه شهر بوشهر مذهبی هستند و انتظار جامعه مذهبی از مسؤولان این است که وجهه معنوی و مذهبی شهر بیشتر شود و لازم است برای رفع این دغدغه برنامه‌های مناسبی طراحی و اجرا شود.

در این نشست اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر در سخنانی بر آمادگی این مجموعه برای تعامل با دستگاه‌های متولی توسعه فعالیت‌های قرآنی و به‌ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی تاکید کردند.

عبدالحسین ناصری، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی تبلیغات اسلامی استان آمادگی مجموعه قرآنی را برای تعامل و همکاری بیشتر در زمینه برگزاری برنامه‌های قرآنی اعلام کرد.

ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان بوشهر نیز در بخش دیگری از این نشست ضمن تقدیر از اعضای شورا و مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر برنامه‌های اتحادیه را تشریح کرد و خواستار حمایت بیشتر از فعالیت‌های قرآنی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها