خدابخشی با بیان اینکه امروز تقریبا همه کارشناس بر این باور هستند که تقریبا هیچ اتفاق اقتصادی مثتبی در پسا برجام برای کشور نیفتاده است، افزود: امروز اعضای تیم مذاکره کننده باید گزارش دقیقی اعلام کنند که این سند که هزینه سنگینی برای کشور داشته است چه دستاورد مشخصی را ارائه نموده است.
کد خبر: ۸۷۱۲۱۰۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج با اشاره به یک سالگی خسارت محض برجام و عدم تحقق دستاوردهای اقتصادی که دولت در این زمینه وعده داد بود، گفت: به نظر من امروز باید این سوال های جدی را باید از موافقان برجام پرسید که در حین مذاکرات جوسازی رسانه ای گسترده ای را در این زمینه انجام داده و اعلام کردند این سند تمامی مشکلات اقتصادی کشور را حل و فصل می کند.

وی با بیان اینکه امروز تقریبا همه کارشناسان بر این باور هستند که تقریبا هیچ اتفاق اقتصادی مثتبی در پسا برجام برای کشور نیفتاده است، افزود: امروز اعضای تیم مذاکره کننده باید طی گزارش دقیقی اعلام کنند که این سند که هزینه سنگینی برای کشور داشته،  چه دستاورد مشخصی را ارائه نموده است.

خدابخشی به مساله کاهش تورم در چند سال اخیر نیز اشاره کرد و افزود: این کاهش به نظر من بیش از آنکه نتیجه برجام باشد نتیجه رکود اقتصادی است که این روزها دامن اقتصاد کشور را گرفته است.

ارسال نظرات