خبرهای داغ:
معاون توسعه ، پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه گفت:این دانشگاه تنها دانشگاهی است که مصوب مجلس شورای اسلامی است و بیش از 25 سال سابقه فعالیت در عرصه آموزش عالی را دارد.
کد خبر: ۸۷۱۲۰۹۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر بابک محمد حسینی معاون توسعه ، پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)در جمع معاونان اداری و مالی منطقه 4 وزارت علوم با عرض خیرمقدم و آروزی قبولی طاعات در ماه مهمانی خداگفت : امروز مهمان شهری باستانی و کهن هستیم که مهد علم وهنر بوده و آثار فاخر وارزشمندی در این شهر وجود دارد که قزوین را به  یکی از منحصر به فرد ترین شهرهای ایران تبدیل کرده است .
معاون توسعه ، پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه گفت:این دانشگاه تنها دانشگاهی است که مصوب مجلس شورای اسلامی است و بیش از 25 سال سابقه فعالیت در عرصه آموزش عالی را دارد .
دکتر محمد حسینی با اشاره به قدمت مرکز آموزش زبان فارسی در دانشگاه گفت : تاکنون بیش از ده هزار نفر از دانشجویان غیر ایرانی بیش از 120کشور دنیا در این مرکز زبان فارسی را آموختند .
وی با اشاره به اینکه وزارت علوم به عنوان وزارت سرامد و کارا باید بتواند قوانین استخدامی خودش را اصلاح کند گفت :  وزارت علوم باید افراد و کارا و موثر خود را حفظ و نسبت به اعمال سیاست های اثر بخش و کارامد کارکنان نمود بیرونی داشته باشد .
این استاد دانشگاه با مقایسه وزارت علوم بادیگر وزارت های مشابه گفت:متاسفانه وزارت علوم هنوز نتوانسته جایگاه و شان مناسب خود را در رسالت ذاتی خود به خوبی تبیین کند .
وی با اشاره با اهمیت وجود امار ، داده های آماری و پایش آمار گفت :دانشگاه بین الملی امام خمینی (ره) این آمادگی را دارد تا پایلوت داده های آماری کشور شود و ارزش اقزوده آن را اجرا و محاسبه کند.


در این نشست معاونان دانشگاه های منطقه 4 کشور در خصوص بودجه بندی و نحوه تدوین آن ، پیگیری کسری های موجود از سازمان های مرتبط – حضور خیرین و جذب کمک های مردمی در توسعه فعالیت های عمرانی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه _اجرای طرح ساماندهی نیروهای انسانی ، شرح وظایف ، کارسنجی و استاندار سازی نیروی انسانی بر اساس برنامه ریزی تدوین شده در دانشگاه ها – تاکید بر مدیریت سبز و بهینه منابع و مصارف در دانشگاه ها –تاکید بر نقش موثر دانشگاه ها در کارگروه های استانی جهت تدوین برنامه ششم توسعه و در راستای طرح امایش اموزش عالی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


همچنین رتبه بندی دانشگاه در دسته های 4 گانه و نسبت های شاخص مربوط به ارتقا آن در دانشگاه های منطقه بحث و تبادل نظر شد و قرار شد با تبادل تجربه های دانشگاه های موفق نسبت به ارتقا شاخص های مختلف اموزشی و پژوهشی اقدام لازم به عمل آید.
گفتنی است این دومین نشست منطقه ای و مراکز اموزش عالی و موسسات آموزشی است که با حضور معاونان اداری و مالی منطقه 4 وزارت علوم تشکیل می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها