مردم شهرستان زرندیه همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت میزبان خادمان امام رئوف می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۱۱۸۹۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، سالروز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه‌معصومه(س) و امام مهربانی‌ها حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) کاروان سفیران حرم رضوی میهمان مردم شریف شهرستان زرندیه می‌شوند.

مردم شهرستان زرندیه خود را برای برگزاری جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» آماده می‌کنند تا به استقبال کاروان خادمان امام رئوف بروند.

سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ اسلام به ویژه مذهب تشیع در دهه امامت و ولایت، به ویژه در بین جوانان جهان گفت: خدام رضوی در دهه کرامت به منظور ترویج فرهنگ رضوی، ایجاد اتحاد و همبستگی بین مذهب تشیع و معرفی چهره کریمه اسلام علاوه بر مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان زرندیه به کشورهای مختلف جهان نیز اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه زرندیه ضمن تمجید از این برنامه معنوی آستان قدس رضوی گفت: با توجه به اینکه در این ایام تمامی مردم توانایی و فرصت مشرف شدن به حرم امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) را ندارند طرح بسیار خوبی است که سفیرانی از بارگاه مطهر امام رضا(ع) به استان‌های کشور سفر کرده و پرچم متبرک حرم رضوی را در بین مردم می‌گردانند.

مهجوری تصریح کرد: در واقع جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» تلاش دارد تا ضمن بسط و تعمیق جایگاه سیره و سنت ثامن‌الحجج(ع) با در نظر گرفتن فضای شور و شعور معنوی، بستری را برای ارتقاء معرفت و بهره‌مندی حداکثری مخاطبان از آموزه‌های اهل‌بیت(ع) به ویژه سنت و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور فراهم کند.

وی افزود: این حرکت سبب می‌شود که چند روزی دل‌های مردم به حرم امام رضا(ع) و خدام آن حضرت گره بخورد و اعتقاد و دلبستگی به ائمه و به ویژه امام رضا(ع) که در نهایت نزدیکی به خداوند بزرگ است، بیشتر شود.

طبق آخرین اخبار دریافتی از منابع ذیربط خادمان حرم امام رضا (ع) روز شنبه 16 مرداد ماه امسال در شهرهای پرندک، زاویه، مامونیه، روستای اسماعیل آباد کوچکلو، بیمارستان شهدای آسیابک و ... حضور خواهند داشت و جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» در این نقاط از شهرستان برگزار خواهد شد. 

لازم به ذکر است طبق دستورات رسیده از آستان قدس رضوی هیچ ارگان و نهادی حق جمع آوری کمک های مردمی و نذورات تحت پوشش آقا علی ابن موسی الرضا (ع) نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات