خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم از شرکت 800 دانش آموزی بسیجی استان در دوره توانمند سازی طرح یاوران ولایت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۱۸۴۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

شرکت 800 دانش آموز بسیجی استان قم در دوره توانمندسازی طرح یاوران ولایت

سید جواد میرهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اعلام جزئیات برگزاری دوره توانمند سازی طرح یاوران ولایت گفت: این دوره بر اساس ابلاغ کشوری، به یاد شهدای مدافع حرم و با شعار "دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی" برگزار می گردد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، 800 نفر از فرماندهان و اعضای شورای بسیج دانش آموزی "پیشگام" به تفکیک نواحی چهارگانه آموزش و پرورش قم - از هر واحد آموزشی پنج نفر- در کلاس ها و برنامه های پیش بینی شده شرکت می کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم با اشاره به محتویات دوره های آموزشی، اضافه کرد: در دوره مذکور اساتیدی از موسسه علمی پژوهشی امام خمینی(ره)، کارشناسان رادیو معارف و.... موضوعاتی از قبیل گفتمان ولایت، استکبار ستیزی، اقتصاد مقاومتی، ولنگاری فرهنگی در فضای مجازی، شبهات ولایت، چرایی حجاب و ... را مورد بحث و بررسی قرار می دهند، ضمن آنکه برپایی برنامه های تفریحی، مسابقات فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه نیز از بخش های جنبی دوره مذکور می باشد.

دوره توانمند سازی طرح یاوران ولایت از شنبه 26 تیر با برگزاری آیین افتتاحیه در مجتمع غدیر-باغ سنگی روستای مِیَم ویژه خواهران- و اردوگاه ملاصدرای کهک -ویژه برادران- آغاز شده و تا روز یکشنبه سوم مرداد ادامه خواهد داشت.

هر دو روز از هشت روز برگزاری این دوره، ویژه دانش آموزان بسیجی خواهر و برادر یکی از نواحی آموزش و پرورش استان می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها