همزمان با هفته ملی عفاف و حجاب همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور بانوی مسلمان شده از کشور آمریکا در پارک خانواده شهرک مهک گیلاوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۸۳۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:  همزمان با هفته ملی عفاف و حجاب همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور بانوی مسلمان شده از کشور آمریکا در پارک شهرک مهک گیلاوند در شهرستان دماوند برگزار شد. مرضیه هاشمی، بانوی مسلمان شده از کشور آمریکا در این مراسم گفت: سه سال بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی در کشور ایران به لطف خداوند از دین مسیحیت به اسلام روی آوردم و در این مدت سؤال‌هایی از بنده پرسیده می‌شود مبنی بر اینکه آیا پشیمان شده‌ام یا خیر؟ جواب من هم به سؤالاتشان این است که آیا می‌شود کسی با وجود شناخت ۱۴ معصوم و توحید الهی از بزرگ‌ترین انتخاب زندگی‌اش پشیمان باشد؟ اتفاقاً باید برای این امر هر روز سجده شکر بجا آورده شود.

وی افزود: امروزه در کشور ایران اسلامی امنیت خوبی برقرار است و هدف کلیه خشونت‌ها کشور ایران اسلامی است که همین امر سبب کمرنگ شدن اسلام در بین مردم شده و نتیجه آن عدم مطالعه مردم از دین خود است.

بانوی مسلمان شده از کشور آمریکا ادامه داد: حجاب عصمت است و به عنوان خون دین تلقی می‌شود؛ بنده به عنوان شخصی که بی‌حجاب بوده می‌توانم زندگی با حجاب و زندگی بدون حجاب را با هم به خوبی مقایسه کنم.

هاشمی گفت: در زمینه جنگ نرم و منفی گرایی، دشمنان بر مسئله حجاب بانوان تمرکز کرده‌اند، زیرا می‌دانند که اگر بانوان ارزش خود را فراموش کنند، آسیب‌پذیرتر خواهند بود.

وی تصریح کرد: همچنین در دین یهود و مسیحیت نیز به حجاب بانوان اشاره شده است و مجسمه‌هایی که از حضرت مریم (س) وجود دارد همگی با حجاب و حتی چادر است.

بانوی مسلمان شده از کشور آمریکا خاطرنشان کرد: حدود ۲۵ سال پیش حجاب بانوان در کشور ایران نسبتاً سنگین‌تر بوده و در طی سال‌ها به عقب رفتن روسری و کوتاه شدن پوشش مردم منجر شد که برخی از افراد این امر را نشانه پیشرفت کشور خود می‌دانند.

هاشمی افزود: بنده حدود دو سال و نیم مطالعه و تحقیق دین اسلام را پذیرفته‌ام و از همه شما تقاضا دارم که در خصوص دین خود حتماً مطالعه کنید و ارزش‌های آن را حفظ نمایید.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از همسران شهیدان مدافع حرم، بانوان محجبه نخبه، ورزشی و سرپرست خانوار با اهدای هدایا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات