مؤسسه آموزش عالی حوزوی میبد برگزار می کند؛
به مناسبت هفته عفاف وحجاب مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد، مسابقه ای تحت عنوان « عروسک بهشتی» طرح محجبه کردن عروسکها برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۱۱۷۶۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، کادر فرهنگی مؤسسه آموزش عالی سطح حوزوی حضرت زهرا(س) میبد ، با همکاری اعضای انجمن عطرهای ماندگار این مدرسه با هدف فرهنگ سازی بین نسل آینده و تشویق دختران باحجاب و ترویج حجاب در سطح شهرستان، طرح دختران بهشتی را برگزار می کنند.

بر اساس این گزارش، علاوه بر توزیع پوسترهای تبلیغاتی این طرح که در نماز عید فطر به اطلاع عموم رسید طلاب فرهنگی برگزار کننده این مسابقه از طریق ارتباط چهره به چهره با کودکان 4 تا 11 ساله به اطلاع رسانی طرح پرداختند.

مهلت ارسال عروسک های محجبه برای شرکت در مسابقه « عروسک های بهشتی» که یکی دیگر از اهداف آن آموزش حجاب به کودکان است تا 13 مرداد تعیین شده است.

اختتامیه این مسابقه همزمان با روز ملی دختران و میلاد حضرت معصومه(س) با حضور شرکت کنندگان در مسابقه در مؤسسه آموزش عالی حضرت زهرا(س) میبدبرگزار وبه نفرات برتر هدایایی اهدا خواهد شد.

گفتنی است : برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب همراه با غرفه های متنوع و نیز نمایش عروسک های محجبه از دیگر برنامه های این روز عنوان شده است.


ارسال نظرات