خبرگزاری بسیج: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در این آیین به لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی در اماکن مذهبی تأکید کرد و گفت: طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، در حال حاضر فاصله تا این رویکرد وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۱۱۷۵۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام علی مصائبی ادامه داد: ظرفیت مردمی در به انجام رساندن این امر بسیار بالا بوده و باید مسئولان برنامه‌هایی در این زمینه داشته باشند.

وی همچنین به تشریح برنامه‌‌های عمرانی و فرهنگی امامزادگان استان پرداخت و گفت: در طرح گسترش فضای بیرونی و داخلی امامزادگان اقدام به احداث حسینیه و یا احیای قسمت‌های بدون استفاده شده است.

حجت الاسلام مصائبی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018، اظهار کرد: باید در زمینه بقاع متبرکه که نشان از تدین و ولایت‌مداری مردم تبریز است، برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای ارائه شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه در پایان خاطرنشان کرد: امید است خداوند توفیق خدمت به امامزادگان را شامل حال همه قرار دهد تا بتوان در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی گامی بزرگ برداشته شود.

نسب امامزاده سید حمزه(ع) با ۱۶ واسطه به هفتمین امام معصوم شیعیان حضرت امام موسی بن جعفر(ع) می رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها