فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد از مرمت و بازسازی 36خانه معسر و دو مسجد به همت دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) با عنوان گروه جهادی «جهاد و هدایت» خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۱۷۴۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
سرهنگ دوم پاسدار محمد مدرسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: این اردوی جهادی به مدت یک هفته از 23 تا 31 تیرماه با شرکت 36 نفر از دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) در حال برگزاری است.
 
وی ادامه داد: در این اردوی جهادی دو مسجد و 36 باب منزل با هزینه بالغ بر یک میلیارد و چهارصدمیلیون ریال در عرصه های لوله کشی، گچ کاری، برق کاری، گازکشی و سایر عملیات ساختمانی مورد بازسازی و مرمت قرار می گیرد.

وی  گفت: هدف از این اقدام جهادی خدمت رسانی به قشر محروم جامعه است، اما حرکت های جهادی دارای منافع همگانی است و در این طرح نیز جوانان با شرکت در این کار جهادی در کنار کمک به محرومین، به رشد و تعالی روحی خود نیز کمک می کنند و این بهره ای است که این عزیزان از اردوهای جهادی می برند.
 
فرمانده سپاه ناحیه میثم بزرگترین منافع اینگونه طرح ها را برای جامعه دانست و گفت: با گسترش روحیه کمک به دیگران و تربیت نسل جهادی، فردای کشورمان روشن تر و آبادتر خواهد بود.

مدرسی در پایان از فعالیت های جهاد سازندگی ناحیه به دلیل دقت، سرعت و دامنه گسترده فعالیت ها تشکر و قدردانی کرد.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها