فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار از خدمت‌رسانی گروه جهادی شهید تهرانی مقدم متشکل از 50 جهادگر بسیجی در سه روستای محروم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۱۷۴۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: گروه جهادی شهید تهرانی مقدم متشکل از ۵۰ جهادگر بسیجی با استقرار در روستای نوق، بازه عاشقان، و روستای ریوند علاوه بر تاسیس چند واحد مسکونی در این روستاها برای محرومین به ساخت سرویس بهداشتی و حمام در این روستاها نیز خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی تا پایان تابستان در این شهرستان  ادامه دارد، افزود: جهادگران بسیجی در اقشار مختلف بسیج از جمله، بسیج مساجد و محلات، دانشجویی، دانش اموزی، متخصصین، جامعه پزشکی و فرهنگیان، با حضور یک یا دو هفته ای در روستاهای محروم شهرستان به مردم در عرصه های مختلف عمرانی، بهداشتی، خدماتی، … خدمت رسانی می کنند.

وی در ادامه اذعان کرد: روستاهای نوق، بازه عاشقان، و ریوند، میزبان جهادگران بسیجی در ایام تابستان در شهرستان رشتخوار هستند.

وی هدف اصلی برگزاری این اردوها را ترویج فرهنگ انفلاب اسلامی، ایثار و فداکاری و روحیه خدمت رسانی به مردم دانست و یاداور شد: اردوهای جهادی مختص مردم محروم و نیازمند در مناطق مختلف روستایی و محروم خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار در ادامه تصریح کرد: جهادگران در اردوهای جهادی می‌توانند بعنوان ابزاری برای بیان و انتقال دردهای افراد محروم به مسئولان تلاش کنند.

وی کمک به محرومیت زدایی را یکی دیگر از اهداف اردوهای جهادی دانست و یادآور شد: هنوز در برخی مناطق کشور روستاهای محروم و نیازمندی وجود دارد که از نزدیک باید لمس شوند و در این راستا بسیجیان همواره از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به محرومین دریغ نمی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها